Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ta med den røde runkefilla du låner og komme til oslo, være med å pante flasker, og bli med å gå tur rundt sognsvann eller noe? Men må tidlig i seng i dag, skal opp tidlig tidlig i morra =/

I can has no cash 4 transport. :--(

Bummer. L8ter, alig8r!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sitter å drikke kaffe!

men mens jeg super kaffe.

Gi meg en innføring i hvordan jeg skriver/printer ut hele tråden.

F.eks. aksjetråden på 337+ sider. Skal være utenkelig å måtte trykke på hver side, og trykke skriv ut 337 ganger.

hilsen Stine!!!!!!!!!!!!!!

Tips:

post-23578-1284730226,1536_thumb.gif

Skrevet

Får artistene penger fra Spotify da?

det gjør dem, foreløpig ikke så mye, men alt til sin tid. når flere blir premium så tjener de mer ;)

det er også sånn at artister i dag, tjener mer penger en tidligere, de tjener det bare ikke på cd salg, men på konsert osv..

Hvordan fordeler de pengene da? Etter antall klikk på artisten/bandet?

Skrevet

Får artistene penger fra Spotify da?

det gjør dem, foreløpig ikke så mye, men alt til sin tid. når flere blir premium så tjener de mer ;)

det er også sånn at artister i dag, tjener mer penger en tidligere, de tjener det bare ikke på cd salg, men på konsert osv..

Hvordan fordeler de pengene da? Etter antall klikk på artisten/bandet?

etter hvor mye du hører på de tror jeg, har ikke satt meg helt inn i det

Skrevet

Jeg har en liten mani som fører til at alle t-skjorter skal brettes med tellekant (noe som kommer til å ha meget positivt utfall om en uke når jeg skal i militæret). Og da snakker vi at alle t-skjortene mine skal brettes! Ellers er det stort sett bare tiltak :(

Skrevet

Jeg begynner å lure på om Runar faktisk er en mod. Kanskje han later som han er en av oss, for å få oss til å fortelle han om alt det ulovlige vi har gjort? :hmm:

Skrevet

noen som vet hvordan jeg kan styre spotify med tastaturet samtidig som jeg spiller css?

Det kan du hvis du har "media" taster som play, pause, next osv..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...