Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kunne sikkert klart å finne det frem, men gidder ikke nå.. Unless that was meant as a challenge?

Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P

Har ikke du greid ut ganske så godt om dine bragder med femtenfjortenåringer baki vanen din tidligere her på forumet?

Endret av Haageen
  • Liker 1
Skrevet

Kunne sikkert klart å finne det frem, men gidder ikke nå.. Unless that was meant as a challenge?

Jeg har skrevet min første erotiske novelle i dag:P selvom det egentlig ikke var meningen:P

Har ikke du greid ut ganske så godt om dine bragder med femtenåringer baki vanen din tidligere her på forumet?

Fjorten* :D

Skrevet

Har ikke du greid ut ganske så godt om dine bragder med femtenåringer baki vanen din tidligere her på forumet?

hehe:P vet ikke hvor du har 15åringer fra men. novellen var fra en samtale og ikke en faktisk hendelse =)

Skrevet

En jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Læreren likte det.

Skrevet

Hvorfor har han ikke turban og skjegg da?

Fordi statistikken viser at av over 400 terrorhandlinger/forsøk på terrorhandlinger (i europa) de siste årene så sto radikale muslimer for kun ca. 1%. Den typiske terroristen i Europa er hvit og kristen.

Skrevet

Kan hende at han har tatt bort alt skjegget, og fjernet turbanen, for å være litt diskret?

Det kan også være en mulighet. Islam åpner for at man under jihad kan bryte islamske lover (alkohol, kleskoder osv.) for å infiltrere fienden.
Skrevet (endret)

En jeg kjenner, skrev en erotisk novelle i 10.klasse som hun leverte inn. Læreren likte det.

super-cool-story-bro.png?1244744947

Endret av Shikaru
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...