Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*knusekose Bytex*

seriøst, jeg er kvalm og sliten, småhoster og har leamus i øyet. Tror kanskje jeg brygger på noe kult. Hvis jeg spyr går jeg hjem fra jobb.

Har ikke akkurat det samme, men merker at jeg begynner og bli dårlig selv. Det som er fint med meg er at jeg aldri blir så syk at jeg ikke orker og jobbe :D

Skrevet

*knusekose Bytex*

seriøst, jeg er kvalm og sliten, småhoster og har leamus i øyet. Tror kanskje jeg brygger på noe kult. Hvis jeg spyr går jeg hjem fra jobb.

Tror ikke det er så lurt å knusekose bytex hvis du brygger på noe. Selv ikke over internet. Men du kan få en airhug av meg, men ikke noe mere.

Skrevet (endret)

Ulempen med å jobbe på IKT-bygget fremfor sentralblokken er at luftsirkulasjonen er mye dårligere.

Edit: *knusekose mr. A òg*

Endret av Eplefe
Skrevet

Ulempen med å jobbe på IKT-bygget fremfor sentralblokken er at luftsirkulasjonen er mye dårligere.

Luftsirkulasjonen er nydelig her :D ac rett over hodet mitt som blåser deilig kald luft :love:

Skrevet (endret)

:love:

Endret av Mr. A
Skrevet

Er det noen andre som kjeder livet av seg? : D

Egentlig ikke er på jobb det er helt greit. :)

hva jobber du som? :p

IKT lærling på VGS

Kult ^^ jeg sitter på skolen og skal skrive om sånn rapport greier om en tur til Trondheim ._. på 5sider !!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...