Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som om jeg har aids i halsen og lungene.

Hva har du røyka nå?

Bananskall? Gymsokker? Ullsokker?

jeg har faktisk røyka gymsokka mine før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, du er en sånn kar som flyr rundt og skal ha klem og massere skuldrene til alle jentene du kjenner, og de bare lar deg gjøre det fordi de syns synd på deg, men egentlig syns det er ekkelt?

(Lillesøster kjenner en sånn som er litt slitsom)

De gjorde det ikke :ermm: Men det var for å holde henne tilbake mens noen andre pakka ei annen inn i plastfolie.

Skrevet

De røyka sokker i det christopher schau-programmet på P3 engang. Han som røyka ble ganske dårlig, fordi det er masse plastfibre i sokkene som gir giftige avgasser.

Skrevet

aleks: alle som vet hva du bruker hendene dine til vil såklart ikke ha de på seg :tease:

:mad:

De vet det ikke da :wee:

Og det heter hva jeg brukte hendene mine til!

Skrevet

De røyka sokker i det christopher schau-programmet på P3 engang. Han som røyka ble ganske dårlig, fordi det er masse plastfibre i sokkene som gir giftige avgasser.

Derfor du skal bruke ullsokker!

Skrevet

Er kløen over og formen bedre Datasmurf?

Den er så. :)

Fortsatt fort sliten, merka det da jeg var ute og gikk tur i dag, men regner med å være tilbake i form i løpet av uka. :)

Godt å høre. :yes: Kløe og slitsomhet tar ikke knekken på oss forumgutta. ;)

Skrevet

aleks: alle som vet hva du bruker hendene dine til vil såklart ikke ha de på seg :tease:

:mad:

De vet det ikke da :wee:

Og det heter hva jeg brukte hendene mine til!

Ja, brukte når du har gjort noe...men du bruker de til noe :thumbup: Siden du ikke har sluttet med det :tease:

Jeg har sluttet med det. Siste jeg gjorde som var noe lignende var å holde en kamerat nede idag, mens noen tok han med skaftet til en treøks.

Skrevet

A

boombox

can

change

the

world!

You gotta know your limits with the boombox caps lock.

Ok, ikkje caps lock, men you catch my drift.

Ekstrem overdrevenhet var på sin plass nå, siden Aleks drepte cafeen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...