TheKims Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 (endret) Ha ha. Homse prins på Nrk3, å dermed døde den konge familien ut Edit: Å dermed døde kafeen ut Endret 3. september 2010 av Kim Spartacus
Lord Haart Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Ahhh, har sett a-ha live i dag, var fantastisk kult!^^ Sånn bare for å skryte litt!
TheKims Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Hadde ikke de avslutnings konsert for flere år siden?
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 hallå! hvordan går fredagskvelden? FLABBA! *danse rundt med* L4r5!!!!! :D: :D YES! noen som vil danse med meg *danse* hvordan står det til? Flere som ikke får sove ? søvn er oppskrytte greier:P
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg vil danse. *danse* =D nice! *danse* SLiter med å sove enda ja? =/
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Ja, uheldighvis. Lite å gjøre, tror jeg skal lage meg litt nattmat. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *danse*
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Ja, uheldighvis. Lite å gjøre, tror jeg skal lage meg litt nattmat. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *danse* Ja det er alt for lite å finne på nå på natta. Men men er ikke lenge før folk våkner tenker jeg *DANSE* :D :D
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Så du er ikke våken nå ? Var godt med litt nattmat nå. *danse*
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 (endret) Så du er ikke våken nå ? Var godt med litt nattmat nå. *danse* jo jeg jo! jeg er her og jeg er veldig våken! Ikke bra! burde sove, men... neida! *danse på bordet* Endret 4. september 2010 av Flabba
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 (endret) Slutta vi å danse nå eller, for jeg synes det var gøy å danse. *danse?* Edit: rask på editen der. Endret 4. september 2010 av Mr. A
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Slutta vi å danse nå eller, for jeg synes det var gøy å danse. *danse?* Edit: rask på editen der. ja det var jeg veldig rask også er ikke no slutting på dansinga her nei! Men merker at dagen kommer til å bli laaaaaaaaaaang å slitsom:P
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Ja, men det er helg så det gjør ikke så mye.
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Ja, men det er helg så det gjør ikke så mye. det er sant. Får sove ut på søndagen:D
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Ikke glem å drømme om dansing *danse* Nei nei aldri dansingen vil aldri slutte! *danse* Angrer på at jeg ikke la meg tidelig i dag=(
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Det gjør ikke jeg, Har spillt hele natta med masse venner å hatt det kjempeartig.
Flabba Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 (endret) Det gjør ikke jeg, Har spillt hele natta med masse venner å hatt det kjempeartig. mine venninder dro hjem i 11 tiden. Også ble jeg bare sittende å glo. faen. også skal jeg være klar til å gå ut i verden igjen til kl 12. Kjenner jeg kommer til å bli grusomt trøtt, men men *danse* MEN nå ble det natta! God natt^^ Endret 4. september 2010 av Flabba
Anbefalte innlegg