Mikkel™ Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg kan ta å spille inn en i helga litt lengre. Sånn helt fram til solo1. Kan slenge med litt Nightwish enn så lenge: http://www.youtube.com/watch?v=I-DxEorscDI
After Dark Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Oki-doki. Hm, kansje på tide å lage middag snart...
Catkin Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Glimti, det var veldig koselig siden hun jeg jobber sammen med er trivelig. Også lagde jeg masse kaffe til meg selv.
b-real Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Også lagde jeg masse kaffe til meg selv.Kanskje det er håp for deg
Kea Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Es ist wahr, dass sie in Deutschland ist im AugenblickVisste ikke at du kunne tysk, b-real. Den setningen er egentlig for riktig til å ha kommet fra google translate. Haha, nei nå feiler du nok dessverre litt her frøken/frue (usikker på tittelen)..jeg kan slettes ikke tysk i det hele tatt og det ovenfor var faktisk ifra google translate Det eneste tysk jeg kan/husker etter 2 år med tysk på ungdomskolen er: "Ich bin Ausländer und spreche nicht Deutsch" Ah. Google translate er nemlig flink i gebrokkent. Faktisk overraskende at den klarte å oversette denne setningen riktig. Ja, vi vet jo alle hvor lærerike tysktimene på ungdomsskolen er. :!:
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg kan ta å spille inn en i helga litt lengre. Sånn helt fram til solo1. Kan slenge med litt Nightwish enn så lenge: http://www.youtube.com/watch?v=I-DxEorscDI Du er flink til å spille gitar
Mikkel™ Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Takke takk Jeg prøver å være en hverdagshelt med treøksa i henda.
b-real Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ja, vi vet jo alle hvor lærerike tysktimene på ungdomsskolen er. Eneste jeg husker ifra tysk-timene er læreren brukte å slå knyttneven i bordet når han ville at vi skulle være stille, noe som vil si hvert 5 min omgtrent så...ja.. Ok,brodern sier jeg er syk fordi jeg syns dette bildet her var litt artig: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7274099 Det ER et litt komisk bilde sant?
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ja, vi vet jo alle hvor lærerike tysktimene på ungdomsskolen er. :!: Indeed. Jeg lærte vel mest om poker og blackjack i de timene. Faktisk så tror jeg det er en som skylder meg en femtilapp enda.
Taraldb Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 b-real: jo det var det INGEN SOM LIKTE FLÅKLYPA *OPPMERKSOMHETSSYK*
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ok,brodern sier jeg er syk fordi jeg syns dette bildet her var litt artig: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7274099 Det ER et litt komisk bilde sant? I found it funny.
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 (endret) Så det er vanlig å føle at man ikke lærer eller forstår noe i tysktimene på ungdomsskolen edit- isåfall er jeg ikke alene Endret 1. september 2010 av olehh
After Dark Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg husker svært godt tysktimene og svært godt hva som hendte. Men lærte aldri noe tysk.
b-real Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 b-real: jo det var det INGEN SOM LIKTE FLÅKLYPA *OPPMERKSOMHETSSYK* I found it funny.Thanks, da var det ikke bare meg. @olehh: Nei, det er du nok slettes ikke, men det spørs vel hvor motivert man egentlig var/er på den tiden
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Slapp av, jeg skulka faktisk 4 mnd ifjor i tysk. Fikk ikke noe fravær. Er andre uka i 10ende klasse, og har allerede skulka tysk. Du er ikke alene, vi står sammen! (Hun prater kun tysk, er ikke veldig flink i norsk, og gir ikke fravær). Jeg er forsåvidt den eneste som ikke får beskjed om å lese i timen, og om å svare på spørsmål etter en del brev til skolen
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 @olehh: Nei, det er du nok slettes ikke, men det spørs vel hvor motivert man egentlig var/er på den tiden Det er vel mest motivasjonen det gikk på, ja.
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Hahaha, hva gjør "Sayid" i Lahore? Tenkte AKKURAT det samme
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Skal jeg begynne å pakke ting eller skal jeg fortsette å se på The Killing Fields? Sistnevnte frister mest.
Anbefalte innlegg