Petter Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 1. Jobb er man ikke ferdig med så tidlig, lunsj tid nå! 2. Pepsi max er jo virkelig ikke godt! Jordbær & appelsinjuice ftw!
Lemon Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 (endret) Sorry. Lavt blodsukker. Rakk ikke å spise før jobb. Petter: Hahaha, for noe tull! Endret 26. august 2010 av Lemon
Datasmurf Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Pepsi-produkter generelt kan dø. Djevelens dassvann hele sulamitten! Coca-Cola, Irn Bru eller Urge når det kommer til brus / blandevann, men for øyeblikket er jeg all about isvann altså. Noe som minner meg på at jeg må hente ut vannflaska fra fryseren før den speiker helt.
Eplefe Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Flyet vårt er en time forsinket og jeg betaler latterlig mye penger for skikkelig elendig internett.
Lemon Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Bluergh. Du, Sjur? Har du funnet på ordet "speika" sjøl, eller er det vanlig oppe i de derre mindre siviliserte strøka du bor i?
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Haha, herlig! Det som også er herlig er å være ferdig på jobb nå. <3 Nei, sånt går veldig bra stort sett. Har man vannflaska med seg hele tiden så drikker man fort opp det som er. Har hatt en flaske med Pepsi Max i kjøleskapet i 4 dager nå uten å tenke på at jeg skal drikke den opp. Jeg kunne drept min egen mor for ei flaske Pepsi Max nå. Kjøp en firpakning med pepsi mæx og en pakke familiedeig så blir det taco i firedraget
Lemon Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Haha! Skal sette på Radioresepsjonen så snart jeg er ferdig med te og melankolsk musikk!
Firkantbar Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Hei, jeg er tilbake. Da var det sagt, så nå kan kondolansene komme etter at jeg har mista et liv!
Datasmurf Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Du mener det ikke er et vanlig ord sør for Dovre? *google* Jaggu har du ikke rett, det er dialekt. Uff, jeg skammer meg. :| Her har jeg gått rundt og trodd det var et vanlig ord, muligens et kryssordord, siden det bare er mamma, mormor og meg selv jeg har hørt bruke det, men at det skulle være trøndersk dialekt da gitt. Ja ja. Sånn er livet.
Petter Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Du mener det ikke er et vanlig ord sør for Dovre? *google* Jaggu har du ikke rett, det er dialekt. Uff, jeg skammer meg. :| Her har jeg gått rundt og trodd det var et vanlig ord, muligens et kryssordord, siden det bare er mamma, mormor og meg selv jeg har hørt bruke det, men at det skulle være trøndersk dialekt da gitt. Ja ja. Sånn er livet. Frøken Lian bruker det også, har hørt det flere ganger
Slimda Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Det som også er herlig er å være ferdig på jobb nå. <3 Slemt Jeg blir sittende her iallefall til 4 idag. 2
Petter Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Det som også er herlig er å være ferdig på jobb nå. <3 Slemt Jeg blir sittende her iallefall til 4 idag. Slik det ser ut nå er jeg ferdig rundt 14 der har jeg igjen for at jeg satt lenge her om dagen
Demonfudge Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 (endret) Begynner klokken 14 jeg, bishes. Og jeg fant kaffe, tjohooo! Oooog jeg måtte sette på Radioresepsjonen. Damn you all. Endret 26. august 2010 av Demonfudge 1
Slimda Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Slik det ser ut nå er jeg ferdig rundt 14 der har jeg igjen for at jeg satt lenge her om dagen Aner jeg en tone frekkhet her? Fikk mail idag hvor jeg fikk spørsmål om jeg ikke skulle ta ferie snart, siden det ikke var registrert noen ferie på meg ennå.
Lemon Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Begynner klokken 14 jeg, bishes. Og jeg fant kaffe, tjohooo! Oooog jeg måtte sette på Radioresepsjonen. Damn you all. ...hvorfor i all VERDEN er du våken nå da?
Petter Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Slik det ser ut nå er jeg ferdig rundt 14 der har jeg igjen for at jeg satt lenge her om dagen Aner jeg en tone frekkhet her? Fikk mail idag hvor jeg fikk spørsmål om jeg ikke skulle ta ferie snart, siden det ikke var registrert noen ferie på meg ennå. Kanskje jeg er litt frekk? Liker vi det ikke litt kinky da Hadde jeg kunnet jobbe hadde jeg faen ikke tatt fri nå ihvertfall
Lemon Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jeg gleder meg så sykt til neste gang jeg skal ha fri i mer enn en dag i slengen!
Datasmurf Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Woo! Jeg har fått "lekser". Tror jeg skal gjøre de nå, sånn at jeg slipper å sitte ti på midnatt den 8. september og stresse med å bli ferdig.
Firkantbar Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jeg vant, siden jeg er stuck helt til klokka 17! Heia meg!
Anbefalte innlegg