TheKims Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Minor Majority er så digg å høre på når man sitter foran pcen og slapper av mens man leser forum. Noen flere som liker de? Ja, eller har bare hørt ett album av de, og liker bare noen få der. Hvordan skal jeg lære Tiny at det er natt? Så fort klokken bikker 1 så er han på sitt mest aktive. Har ikke hjerte til å stenge han i buret heller. Du kan jo kanskje stenge han inne på et rom for seg selv? LItt mer komfortabelt enn et bur. Har hele 28kvm Eneste plassen jeg kan stenge han inne på er dassen. Trenger den litt ofte sjæl serru
the_fire Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Hei alle våkne folk! Noen andre som har fått tilgang til Gmail Call (Ringe til fasttelefoner fra Gmail)? http://googleblog.blogspot.com/2010/08/call-phones-from-gmail.html
Datasmurf Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jepp, tviler på at jeg gidder å prøve det da. Jeg bruker ikke engang Skype nok. Si meg, sover du aldri, Gypsy? Syns jeg ser deg her til alle døgnets tider. ^^ Hun har vel like herpa døgnrytme som mange av oss andre som henger her.
the_fire Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jepp, tviler på at jeg gidder å prøve det da. Jeg bruker ikke engang Skype nok. Å... Jeg som trodde jeg var spesiell. I følge bloggen deres er dette US/Canada only, også virker det for meg. Har forøvrig funnet ut at Apple Store i Burlingame har iPhone 4 inne. Ikke at jeg har tenkt meg over dammen i nær fremtid, men siden jeg kan ringe gratis til USA, måtte jeg jo prøve.
andre3028 Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 (endret) Herpa døgnrytme? No sirree! Normal døgnrytme er en luksusvare som er vanskelig å få fatt i når du verken har skole eller arbeid å våkne til om morgenen Men på en annen side så er det kosligere å sitte oppe om nettene på pcen enn å stå tidlig opp for å gjøre deT Endret 26. august 2010 av andre3028
j-- Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Minor Majority er så digg å høre på når man sitter foran pcen og slapper av mens man leser forum. Noen flere som liker de? Elsker de, men er såpass melankolsk og følelsesladet (for meg, ihvertfall) at det kun høres på i noen få sinnsstemninger =P
the_fire Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Hvordan ringer du gratis ? http://www.google.com/chat/voice/compare.html
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Hvordan ringer du gratis ? http://www.google.co...ce/compare.html Ser ut som det koster 2.1 cent per minutt.
the_fire Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Ser ut som det koster 2.1 cent per minutt. Hos meg ser det ut som det koster ingenting.
Slimda Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Hos meg ser det ut som det er gratis med google phone i USA og Canada, mens det koster penger i resten av verdenen.
Bytex Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Dæven så bra Metroid Prime til Wii er..angrer ikke på å kjøpe Metroid Prime Trilogy, nei. NÅ skal jeg legge meg. Tror jeg.
TheKims Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Har klart å rote bort telefon, sist sett mellom sofaen og dassen
Catkin Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Dogtooth er helt klart en av de sykeste filmene jeg har sett.
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Har klart å rote bort telefon, sist sett mellom sofaen og dassen Du får gå å sjekke dassen. Du har vel tven på dass ikkesant ?
b-real Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 the faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack...sove..men får sove? nei.
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 the faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack...sove..men får sove? nei. Får heller ikke sove, Sitter her med ei bøtte klar.
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Bøtte? Syk? :\ Skikkelig kvalm. Har ikke klart å spise mere en et knekkebrød på en dag eller to nå. Begynner å bli sulten, men blir bare mere kvalm av mat.
Anbefalte innlegg