Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint, Torstein!

Haha, du kjenner meg for godt. Nå fikk jeg lyst å fyre opp i peisen her, bare for å høre knitringa og kjenne varmen - enda det er 22 grader inne.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Skal ut å fly om 3 timer, får overhodet ikke sove og rett på 12 timers skift. fml.

Skrevet

Prøvde det faktisk med foreldrene en gang. Koblet laptoppen til TVen, skrudde på peis-videoen, og opp med lyden.

Skal innrømme at det ikke var samme... følelsen... Det er noe magisk med en peis, altså.

Skrevet

Kaldt går fint, vannsenga mi holder varmen uansett. :p

Speaking of vannseng, på tide å lukke øynene og gjøre seg klar for enda en dag med arbeid. :thumbup:

Skrevet

Prøvde det faktisk med foreldrene en gang. Koblet laptoppen til TVen, skrudde på peis-videoen, og opp med lyden.

Skal innrømme at det ikke var samme... følelsen... Det er noe magisk med en peis, altså.

Vi har peis i huset jeg leier nå gleder meg til vinteren og stå opp om morgenen og fyre opp :D

Skrevet

Joda, men greit å få litt ut av dagen. :wee:

Har lagt meg men det blir nok til at jeg sitter her med laptopen en stund til.

Skal opp 7 jeg så får vel litt ut av dagen i morgen uansett, deilig å ligge i senga med bærbar datamaskin :D

Gjest medlem-1432
Skrevet

Kaldt går fint, vannsenga mi holder varmen uansett. :p

Speaking of vannseng, på tide å lukke øynene og gjøre seg klar for enda en dag med arbeid. :thumbup:

Vannseng? :wow:

Skrevet

Jeg fatter ikke hva som feiler meg i det siste. Jeg har konstant lyst på mat. Selv når jeg ikke er sulten. Og jeg som vanligvis så og si aldri har lyst på mat, selv ikke når jeg er sulten. Men den siste tida har det vært omvendt. :dontgetit:

Du utvikler deg vett`u. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...