Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mora mi er rar. :(

 

Fortell! :wee:

 

vel, jeg gikk ned og skulle hente noe frukt greier, så ser jeg hu står å kler av seg midt i stua, og sitter kliss naken under teppe og ser på TV. :(

 

Mora mi er rar. :(

Har hun store pupper synes du?

 

Kjeft.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Vin er forøvrig det som er billigst å drikke

Ja, om du vil drikke dårlig vin og har "digger det meste som inneholder alkohol" - mentaliteten. :roll:

Joa, men jeg har ingenting imot vin som koster rundt hundrelappen. Fungerer flott for min del

Neida, er mye bra billig vin. Men er også mye som ikke er det. Nå sitter jeg her med en som ikke var fullt så god, ganske kjipt når du har 3 liter av den. Legger heller til en femtilapp og øker sjansene for en vellykket vin betrakterlig.

Lenke til kommentar

Mora mi er rar. :(

 

Fortell! :wee:

 

vel, jeg gikk ned og skulle hente noe frukt greier, så ser jeg hu står å kler av seg midt i stua, og sitter kliss naken under teppe og ser på TV. :(

 

Stemmer! Det er du som har den rare morra som gir deg papir etter en runk og liker å gå rundt i huset naken. Har jeg rett?

Lenke til kommentar

Mora mi er rar. :(

 

Fortell! :wee:

 

vel, jeg gikk ned og skulle hente noe frukt greier, så ser jeg hu står å kler av seg midt i stua, og sitter kliss naken under teppe og ser på TV. :(

 

Stemmer! Det er du som har den rare morra som gir deg papir etter en runk og liker å gå rundt i huset naken. Har jeg rett?

 

Det stemmer det. Har blitt en stor begivenhet på forumet, nå. :ermm:

Lenke til kommentar

Vin er forøvrig det som er billigst å drikke

Ja, om du vil drikke dårlig vin og har "digger det meste som inneholder alkohol" - mentaliteten. :roll:

Joa, men jeg har ingenting imot vin som koster rundt hundrelappen. Fungerer flott for min del

Neida, er mye bra billig vin. Men er også mye som ikke er det. Nå sitter jeg her med en som ikke var fullt så god, ganske kjipt når du har 3 liter av den. Legger heller til en femtilapp og øker sjansene for en vellykket vin betrakterlig.

Sant, sant. Om jeg skal drikke vin for å kose meg pleier jeg å bruke litt mer penger. Om jeg skal drikke vin på vors kjører jeg bare på med en som koster ca 100kr. Har ikke så altfor god peiling på rødvin, så spør alltid om hjelp til å finne en de på polet anbefaler. Enda ikke fått en jeg ikke liker

Lenke til kommentar

Vin er forøvrig det som er billigst å drikke

Ja, om du vil drikke dårlig vin og har "digger det meste som inneholder alkohol" - mentaliteten. :roll:

Joa, men jeg har ingenting imot vin som koster rundt hundrelappen. Fungerer flott for min del

Neida, er mye bra billig vin. Men er også mye som ikke er det. Nå sitter jeg her med en som ikke var fullt så god, ganske kjipt når du har 3 liter av den. Legger heller til en femtilapp og øker sjansene for en vellykket vin betrakterlig.

Sant, sant. Om jeg skal drikke vin for å kose meg pleier jeg å bruke litt mer penger. Om jeg skal drikke vin på vors kjører jeg bare på med en som koster ca 100kr. Har ikke så altfor god peiling på rødvin, så spør alltid om hjelp til å finne en de på polet anbefaler. Enda ikke fått en jeg ikke liker

Jeg er også typen som kunne funnet på å drikke vin på vors :p

Får noen stygge blikk av og til da.

 

Velger selvfølgelig gjerne også ei flake til under hundrelappen da. :cool:

Endret av Senyor de la guerra
Lenke til kommentar

 

 

Det stemmer det. Har blitt en stor begivenhet på forumet, nå. :ermm:

 

 

 

Jeg har stor respekt for dine lidelser og for morra di! Elsker free spirits! laugh.gif

 

Hu flyr jo rundt naken i huset hver dag, så tror nok hu er ganske åpen når det gjelder slike ting, sikkert derfor jeg er nesten like ille. Liker ikke å løpe rundt i huset naken, da.

 

Vi kan ha en konkurranse. Hvem tenner mest på morra til romis.

 

Ehh .. Nei.. :ermm:

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...