Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuck this shit, satt å hørte på Ave Maria, med selveste Sjur Vaage. Gikk noen folk forbi vinduet (som forøvrig er åpent) og fikk total latterkrampe. De trodde det var meg :(

Skrevet

Fuck this shit, satt å hørte på Ave Maria, med selveste Sjur Vaage. Gikk noen folk forbi vinduet (som forøvrig er åpent) og fikk total latterkrampe. De trodde det var meg :(

www.trommelyd.no

Skrevet

:!:

Skrevet (endret)

Hvordan endrer man egenskaper til et objekt i Google Sketchup? er på go vei, men vil gjøre et objekt til glass.

haha du gjør så mye rart sjur :p

Det krever absolutt mot til å gjøre det Sjur gjorde, det står det respekt av! Enig med sjur, bruk sangstemmen du har og syns hvor du vil, og når du vil! :cool:

Endret av Romis
Skrevet

Søren altså, hater at noen av tingene jeg lager går sammen som en gruppe, slik at jeg trykker på masse på en gang, hvordan kan jeg gjøre at hver gang jeg lager et nytt objekt, blir det et eget objekt som ikke går sammen med andre?

Skrevet (endret)

Lage component av hver ting mener du?

Bare å merke hele tingen, høyreklikke og velge Make Component. Eller bare merke og trykke "G"

Husk og dobbelt klikk på komponenten for å editere deler i den.

Endret av Refsa
Skrevet (endret)

Lage component av hver ting mener du?

Bare å merke hele tingen, høyreklikke og velge Make Component. Eller bare merke og trykke "G"

Husk og dobbelt klikk på komponenten for å editere deler i den.

Går ikke. :confused: eksempel:

21ngq6s.png

Hvordan bruker man FAQ til google sketchup? :p

Beklager, skal slutte nå. Bare litt irriterende å google hver eneste ting når Refsa er mastermind i Google Sketchup. :cool:

Endret av Romis
Skrevet (endret)

Huff, nå kom det noen folk som jeg egentlig er ganske glad i på besøk, har ikke sett dem på fire år, og nå dro de igjen :cry:

Faen også romis jeg ville ha siste innlegget!

Endret av Perrern
Skrevet

Du har gjort det på den vanskelige måten :tease:

Uansett så drar du den helt over hvis du skal det. Så fjerner du linjene du ikke trenger.

Hadde du giddi å lagt meg til på MSN eller noe? Hvis du ikke har noe i mot spørsmål, da.

Skrevet

Bare og legge til. Kan bruke ManyCams og vise der :tease:

[email protected]

Bare du ikke kommer med teite spørsmål som hvordan man lager en enkel boks osv

Du ser da vel at jeg klarer det ;). Jeg har bare brukt det i 15 minutter, men jeg klarer å lage en hel pult:

10p7fp5.png

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...