L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Fløtegratinerte poteter er grei rett. Den er enkel å lage fra bunnen av også. Hvordan har det seg at når først mat nevnes snakkes det om i flere sider? Ikke bare en dag i uka, men hver dag Fordi mat er noe alle liker.
Mchansern Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Jadda. 6er på reiselivseksamen i dag. Dermed blir det vel et snitt rundt 5 / 5.1 noe jeg ser meg fornøyd med. Har ikke jobbet noe særlig i noen fag, så kan ikke forvente mer. ITT: Hva er/blir deres snitt?
Xanman Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Jeg blir sinnsykt sulten av all denne matpraten. Gief no mat!
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Mitt snitt i år ligger på rundt 7 Endret 8. juni 2010 av Amanita Muscaria
Lumpness Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Noen av dere som noen gang har hatt lyst til å hilse på gamle damer eller menn som er ute å går ? Gått og tenkt på det i lang lang tid, men føler muligens det blir veldig rart , kansje jeg skremmer gamle mannen fra vettet. Idag gikk jeg hjem fra butikken , da kom en gammel mann gående, han stopper meg og spør hvor jeg har vært å handla , vi hadde en hyggelig liten samtale før begge gikk hver vår vei. Noe sier meg at jeg kansje skal begynne å hilse
Petter Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Da er jeg endelig ferdig med å koble opp anlegg i en Passat ble faktisk ganske god lyd til å bare være 2x10"
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Note to self: Start å besøk wheelman. Jasså? Hva har du fått for deg nå? :b
TheKims Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Typen til søster gir guttungen en barbie å leke med. Søster sier: du gir vel ikke han en barbie å leke med? Han sier: Jamen æ har jo kledd av ho
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Note to self: Start å besøk wheelman. De er desverre opptatt begge to Typen til søster gir guttungen en barbie å leke med. Søster sier: du gir vel ikke han en barbie å leke med? Han sier: Jamen æ har jo kledd av ho WIN!
kanin333 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Note to self: Start å besøk wheelman. De er desverre opptatt begge to Med deg?
Petter Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Typen til søster gir guttungen en barbie å leke med. Søster sier: du gir vel ikke han en barbie å leke med? Han sier: Jamen æ har jo kledd av ho Haha fantastisk
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Note to self: Start å besøk wheelman. De er desverre opptatt begge to Med deg? Heldigvis ikke For all del, ikke misforstå - de er da søte. Hadde bare blitt et ramaskrik, strezz, drama osv.. Endret 8. juni 2010 av WheelMan
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Er vell ikke sikkert, jeg og Iselin er gode på å dele. Og ikke innbill deg at du slipper helt å lage mat, du kommer til å få æren av å kutte grønnsaker =D ( is iz so boring)
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Det er ikke å lage mat. Det er tilfredsstillelse. Eller noe. Wait, wat? Endret 8. juni 2010 av WheelMan wat
Anbefalte innlegg