j-- Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hvordan er det mulig og ikke like potetgull lurer jeg på Heh, jenta mi liker kun salt sørlandschips og salt naturchips
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hvordan er det mulig og ikke like potetgull lurer jeg på Det er alt det transfettet da ... Nei, hovedsaklig er jeg bare lei. Det setter seg fast i ganen og i tennene og legger igjen et nasty belegg. Skal jeg ha noe lignende, har jeg nachos med ost og salsa, men det spiser jeg sånn en gang hvert andre år, så det telles ikke. Jeg kan hive i meg noen cashewnøtter og noen pistasjenøtter nå og da da. Men ikke ofte, og absolutt ikke for mye. Jeg lever hovedsaklig på vann og brød for tiden. ^^
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg skal grille saftige burgere til middag etterpå! Og potetgullposer kan jeg bruke ukesvis på.
L4r5 Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hvordan er det mulig og ikke like potetgull lurer jeg på Heh, jenta mi liker kun salt sørlandschips og salt naturchips fornuftig. Det er jo de to beste.
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hos meg går alt ned på tverr uansett hva det er.
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hos meg går alt ned på tverr uansett hva det er. Haha, her og.
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ja, men alle vet jo at du er egentlig en måke som styrer et menneske da
Coa Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har ikke spist potetgull på godt over et år tror jeg. Det er vel snart på tide å smake litt.
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ikke spis maarud. Det potetgullet bruker jeg flere år på. KIMS
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Eneste grunnen til at jeg ikke spiser det er for at det har så MYE fett, at man kan jo spise et tonn med vingummi foreks. og ikke være i nærhetn av samme mengde kalorier
TheKims Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ikke spis maarud. Det potetgullet bruker jeg flere år på. KIMS +1 Ingen Kims ingen kos Skulle holdt meg i drømmeland i dag, vant nemlig en Golf gti i natt. To bad it was just a dream
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Den er sur Jeg løp rundt etter en slange med blodige hender i natt
H.Eye Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 om nom nom. Eplekake til frokost er win. Du også? Jeg holder på å SPREKKE.
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ja, men alle vet jo at du er egentlig en måke som styrer et menneske da Hva? haha, neinei, tull Jeg smaker egentlig ikke forskjell på kims og marud..
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ja, men alle vet jo at du er egentlig en måke som styrer et menneske da Hva? haha, neinei, tull Jeg smaker egentlig ikke forskjell på kims og marud.. Var egentlig ikke ment til deg, men du sa det samme som Refsa
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Daså. Nå skal jeg se date my mom mens jeg lgger i senga og spiser potetgull. Særdels produktiv søndag i dag. =)
Anbefalte innlegg