Lemon Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Kan ikke si jeg misunner deg for det der egentlig siden det er en "norm" at jenter i dag skal ha langt hår.Er glad jeg kan spare meg tid og stress og bare dra over med maskin og ikke tenke på det kanskje en gang i mnd. Fy søren, så deilig det må være. Lekte litt med tanken etter å ha sett V for Vendetta, men Petter har lagt ned veto. Ajaco: Forumet er hore.
b-real Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Ustabilt programvare som forumet kjører med massiv økning i mysql-aktivitet eller så er det webdeal som hoster forumet som kanskje trenger en oppdatering. IPB 3.1 er rett rundt hjørnet og kan kanskje hjelpe litt på akkurat dette problemet forhåpentligvis.
b-real Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Fy søren, så deilig det må være. Lekte litt med tanken etter å ha sett V for Vendetta, men Petter har lagt ned veto. Det er awsome å klippe deg etter å ha hatt langt hår dog man får litt fantomsmerter etterpå
KvitKnekt Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Skal være i Oslo neste uke, noen som har lyst å finne på noe? Skal visst være ganske fint vær
Lemon Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Fy søren, så deilig det må være. Lekte litt med tanken etter å ha sett V for Vendetta, men Petter har lagt ned veto. Det er awsome å klippe deg etter å ha hatt langt hår dog man får litt fantomsmerter etterpå Det tror jeg på! Spesielt når håret rekker til midt på ryggen.
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Fy søren, så deilig det må være. Lekte litt med tanken etter å ha sett V for Vendetta, men Petter har lagt ned veto. Det er awsome å klippe deg etter å ha hatt langt hår dog man får litt fantomsmerter etterpå Det tror jeg på! Spesielt når håret rekker til midt på ryggen. Klipte meg selv for 2 uker siden, var hærlig å bli kvitt det om sommeren, også fordi jeg har veldig fyldigt hår.
Sidious Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Boo. Nok lesing for i kveld. Tror jeg skal finne gampen min, og ta meg en tur i det ville vesten (Red Dead Redemption).
FrankBjarne Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hår ja. Mitt er tjukt og jævlig Starter på 3dje film nå: Land of the Dead Nei, det er Day of the Dead Endret 30. mai 2010 av Refsa
Demonfudge Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Tror jeg skal finne gampen min, og ta meg en tur i det ville vesten (Red Dead Redemption). Bastard. Daaa finner jeg fram "Til fots gjennom Alaska" med Monsen. Skal skaffe meg RDR etterhvert altså. Skulle tenkt på det før jeg kjøpte meg Just Cause 2. Sukk. Oh well! *sette på litt te-vann* Kunne godt ha tenkt deg i tilknytning til Bandidos eller lignende organisasjoner. Jajo, sluttet å gå med visse hodeplagg fordi det ble for mange spørsmål om akkurat det. Men så vet jeg du egentlig er en føltepus så Hysj da. Men en må absolutt få til noe slikt før du forlater sivilisasjonen for godt Det skal vi nok garantert få til! Endret 30. mai 2010 av DemonFudge
Senyor de la guerra Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DIyr5TXqe8Y&feature=channel 1
Sidious Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 (endret) DemonFudge: Hehe. Du har noe å se fram til iallfall. Er forresten "1984" (boken, altså) like bra som folk skal ha det til? Trenger nytt lestoff da jeg snart er ferdig med "The Lost Symbol". Endret 30. mai 2010 av Sidious
kanin333 Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Skal være i Oslo neste uke, noen som har lyst å finne på noe? Skal visst være ganske fint vær Kanskje det, kanskje. Spørs om jeg får tid blant alle eksamnene da..
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Er forresten "1984" (boken, altså) like bra som folk skal ha det til? Trenger nytt lestoff da jeg snart er ferdig med "The Lost Symbol". Animal Farm er bedre, og min personlige favoritt.
KvitKnekt Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Hadde vært kjempekoselig å treffe deg igjen Kanin. Lenge siden sist... og da var det ikke mye å skryte over...
b-real Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Skal være i Oslo neste uke, noen som har lyst å finne på noe? Skal visst være ganske fint vær Når er det du er i byen? Det er awsome å klippe deg etter å ha hatt langt hår dog man får litt fantomsmerter etterpå Det tror jeg på! Spesielt når håret rekker til midt på ryggen. Hodet ditt kommer til å bli 10kg lettere Kunne godt ha tenkt deg i tilknytning til Bandidos eller lignende organisasjoner. Jajo, sluttet å gå med visse hodeplagg fordi det ble for mange spørsmål om akkurat det. Men en må absolutt få til noe slikt før du forlater sivilisasjonen for godt Det skal vi nok garantert få til! Kan forestille meg den ja Du må gi lyd ifra deg når du har anledning
WheelMan Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Ustabilt programvare som forumet kjører med massiv økning i mysql-aktivitet eller så er det webdeal som hoster forumet som kanskje trenger en oppdatering. Forumet / Edda står med egne servere.
kanin333 Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 God kveld, ja. WhiteKnight: Er du i Oslo hele uke? Mulig jeg har tid på torsdag eller fredag
Anbefalte innlegg