Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter på å dra på jobb. tidlig jobb er ikke artig

Du mener at halv 9 eller seinere er tidlig på jobb? Jeg begynner klokka 7 eller før fra mandag til fredag. Det er tidlig.

Skrevet

God morgen alle sammen.

Da var jeg også oppe, både gleder meg og gruer meg, for i dag skal jeg stå på scena igjen for første gang på 2 år :dribble:

Skrevet

God morgen alle sammen.

Da var jeg også oppe, både gleder meg og gruer meg, for i dag skal jeg stå på scena igjen for første gang på 2 år :dribble:

Ooh, sweet! Musikalsk, teater eller hva? :)

Skrevet

Her er været strålende, og da blir det å stå bak en disk idag på kiosken der jeg jobber. Blir garrantert mye Softis og Shaveice laging idag!

Skrevet

Her er været strålende, og da blir det å stå bak en disk idag på kiosken der jeg jobber. Blir garrantert mye Softis og Shaveice laging idag!

Da er vi to!

Bare at du har sikkert dobbelt så mange kunder som meg da :) Men du trenger ikke lage mat i tilleg da.

Skrevet

God morgen alle sammen.

Ooh, sweet! Musikalsk, teater eller hva? :)

Musikalsk, spiller keyboard i et ekstrem metal band. I dag er det på en måte "comeback" etter rundt 1 år, pga vi mistet så mangle medlemmer og tull o.l. så vi må bruke trommemaskin og har ikke bass, men vi før inn ordentlig trøkk uansett :) Bare egenmekka sanger i dag også, og jeg har skrevet alle sammen :w00t:

Skrevet (endret)

Jo tusen takk. Litt gøy at vi liksom skal konkurere med Eurovision da :p vel, vi får jo gi ungdommen her i kongsberg mulighet til å høre noe fet musikk også i dag.

Men, nå skal jeg ned på polet slik at jeg har noe å drikke hvis det blir Nachspiel i dag :)

Endret av Perrern
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...