Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet

Meget praktisk, kan ha med pc-en over alt. Til og med på kjøkkenet.

Og i sengen.

Og i stua foran tv-en.

Eller begge, i senga, forran TV'n.

Gjest Slettet+312
Skrevet (endret)

Jeg har hatt den på badet for musikk :ph34r:

Kanin: jeg har egentlig ikke noe sterkt ønske om å ha senga på kjøkkenet, men det er jo en mulighet xD

Endret av Slettet+312
Skrevet

På skolen ja. Men hjemme? Ikke faen.

Klart det er. Fantastisk å ha med seg på do, evt. ut på verandaen når man skal slikke sol kombinert med surfing.

Også kjekt å ha alle andre steder folk har nevnt. Er så pes å flytte den stasjonære, samt skjermen rundt om i huset. Ikke så mye for at jeg har et stort kabinett lenger, for det har jeg ikke. Jeg har pensjonert bigtoweret mitt og bruker det som ovn om vinteren, da det varmer opp rommet mitt relativt kjapt, men skjermen min er på 37" og et evig pes å flytte rundt om i kåken. Har bare plass til den på rommet mitt uansett. Så sånn sett er det kjekt med laptoper. Både den søte, lille på 12" og den litt større og mindre praktiske på 15".

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Å dra med seg den stasjonære bort til sofaen når en skal legge seg ned for å bare surfe, samt ta med seg den stasjonære på buss og båt anser jeg som serdeles tungvint. I tillegg til å kunne legge inn bilder og etterbehandle når jeg er hjemmefra er jo en fordel. Derfor har jeg både laptop og stasjonær.

Skrevet

Jeg syns det er slemt gjort av tv-serieprodusentene å kalle seriene sine etter store og livsviktige hendelser som The big bang theory.

"The big bang theory ja, jeg så den siste episoden igår kveld, kjempeepisode!"

:wallbash:

Skrevet

fikse showreel, skrive filmanalyse, sjekke ut at jeg ikke har glemt det jeg trenger å vite i Mudbox programmet så jeg ikke failer på eksamen, og kanskje slappe av litt :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...