Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 7 kommer på høsten. Blir også mest sannsynligvis siste sesong også pga. Steve Carells kontrakt holder på å gå ut. Det er fortsatt uvisst om han kommer til å fornye den.

Skrevet

The office uk er nydelig, men US er bare så håpløst bedre. Steve Carell er en herlig skuespiller, rett og slett. Dessuten synes jeg også at den norske versjonen, Etaten (med Atle Antonsen) er så pinlig teit at det den er bra !

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

The Office :love:

Skrevet

I dag har jeg konfirmasjons feiring, selvom jeg har valgt å ikke konfirmere meg hverken kristelig eller humanistisk. Jeg mener selv det at hverken humanisme eller religion har noe med overgangen fra barn til voksen. Men gaver, feiring og god mat får jeg uansett, stolte foreldre til og med. Tro det eller ei !

Skrevet
I dag har jeg konfirmasjons feiring, selvom jeg har valgt å ikke konfirmere meg hverken kristelig eller humanistisk. Jeg mener selv det at hverken humanisme eller religion har noe med overgangen fra barn til voksen. Men gaver, feiring og god mat får jeg uansett, stolte foreldre til og med. Tro det eller ei !
Kan vel kanskje si meg enig ja, men jeg lurer på hvorfor du ikke ser humanistisk som et alternativ.
Skrevet
Kan vel kanskje si meg enig ja, men jeg lurer på hvorfor du ikke ser humanistisk som et alternativ.

Hovedsakelig fordi det er en del i Humanismen jeg ikke er enig i, samme gjelder kristendom !

Skrevet

Hmm...vel..er koselig av familien din og forsatt marker "anledningen" din :)

Kjørte kristelig jeg og vel...jeg var ikke moden nok på den tiden til å stå for det jeg mener..noe jeg vel kanskje sliter forsatt med, eller hva? :wee::blink::(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...