Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det visst noen som ikke har fulgt med i timen. Taco er nom nom nom, lasagne er nom nom nom.. Fisk er dessverre bare fornuftig.

Jeg kan ikke si meg helt enig i det. Fisk er ikke engang fornuftig. Det er ingenting fornuftig med å sette bein i halsen og sitte med en forferdelig smak i kjeften og lukt i hele huset.

Skrevet

Kokt fisk med hvit saus er Blæ.

Men fisk kan tilberedes skikkelig, og man kan få et virkelig godt måltid ut av det.

Bare hold det unna kokeplata.

Skrevet

Noen som har en novelle om urfolk i engelske land jeg kan sette inn på en litteraturliste :p?

En NOVELLE eller en "novel" aka. roman?

en novelle :) Romaner har jeg satt inn allerede.

Skrevet

Fisk er også nom nom nom. Noen gang prøvd og spise laks stekt i alu folie med rømme på toppen? Det er faen meg godt...

Ja. Ta litt gressløk og litt grønnsaker med så blir det helt perfekt :D

Skrevet

Fisk er også nom nom nom. Noen gang prøvd og spise laks stekt i alu folie med rømme på toppen? Det er faen meg godt...

Ja, det er et must :D

Ekte kokt torsk er også godt. En anen rar fisk kokt er også innmari god. Huske ikke hva den het, men fy så god smak...

Skrevet

Ja, det er et must :D

Ekte kokt torsk er også godt. En anen rar fisk kokt er også innmari god. Huske ikke hva den het, men fy så god smak...

Jeg tipper på sei eller kveite!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...