Mikkel™ Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har lyst til å geame SSF IV! Men neida! Kompisen min MÅ jo ha en del av gleda og derfor må jeg vente til Fredag ...
SnittLeif Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Her er det visst noen som ikke har fulgt med i timen. Taco er nom nom nom, lasagne er nom nom nom.. Fisk er dessverre bare fornuftig. Jeg kan ikke si meg helt enig i det. Fisk er ikke engang fornuftig. Det er ingenting fornuftig med å sette bein i halsen og sitte med en forferdelig smak i kjeften og lukt i hele huset.
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Fisk er også nom nom nom. Noen gang prøvd og spise laks stekt i alu folie med rømme på toppen? Det er faen meg godt...
KvitKnekt Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Fisk kan være godt om det er filéer, og du har tilbehør som dreper mesteparten av fiskesmaken.
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Bare man kan spise den uten og måtte stresse med bein så er fiskt FTW!!!
Slimda Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Kokt fisk med hvit saus er Blæ. Men fisk kan tilberedes skikkelig, og man kan få et virkelig godt måltid ut av det. Bare hold det unna kokeplata.
Sameboe Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Noen som har en novelle om urfolk i engelske land jeg kan sette inn på en litteraturliste ?
Eplefe Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Noen som har en novelle om urfolk i engelske land jeg kan sette inn på en litteraturliste ? En NOVELLE eller en "novel" aka. roman?
Wiciwato Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Artig signatur, Sameboe. Men lasagne er fortsatt best! Uten fisk!
Sameboe Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Noen som har en novelle om urfolk i engelske land jeg kan sette inn på en litteraturliste ? En NOVELLE eller en "novel" aka. roman? en novelle Romaner har jeg satt inn allerede.
kanin333 Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Fisk er også nom nom nom. Noen gang prøvd og spise laks stekt i alu folie med rømme på toppen? Det er faen meg godt... Ja. Ta litt gressløk og litt grønnsaker med så blir det helt perfekt
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Fisk er også nom nom nom. Noen gang prøvd og spise laks stekt i alu folie med rømme på toppen? Det er faen meg godt... Ja. Ta litt gressløk og litt grønnsaker med så blir det helt perfekt Ja, det er et must Ekte kokt torsk er også godt. En anen rar fisk kokt er også innmari god. Huske ikke hva den het, men fy så god smak...
Sameboe Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Fisk er også nom nom nom. Noen gang prøvd og spise laks stekt i alu folie med rømme på toppen? Det er faen meg godt... Ja. Ta litt gressløk og litt grønnsaker med så blir det helt perfekt Ja, det er et must Ekte kokt torsk er også godt. En anen rar fisk kokt er også innmari god. Huske ikke hva den het, men fy så god smak... Jeg tipper på sei eller kveite!
Anbefalte innlegg