Wiciwato Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 (endret) tja god og god. begynner å få inn litt mer teknisk når det gjelder enkelte vaults,presisjonhopp og sånt. men god veit jeg ikke helt med egentlig sku mekka en video elns så kunne du bedømt sjøl. Mekk en video! Jeg setter pris på mekke video. Ja. !? Men seriøst, gjør det. Endret 18. mai 2010 av Wiciwato
Shikaru Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 (endret) fant nettopp ut at en i klassen hadde et videokamera. han er 3dje personen jeg har fått med til å prøve. bare en jeg trener med til vanlig da. de andre er litt av og på. edit: her er no surr jeg har sysla med før i dag og litt i går. Endret 18. mai 2010 av Shikaru
j-- Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 To ord og en smiley som effektivt tok nakkeskudd på hele kaféen. Godt levert, smurf
Iguil Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Ah, 4 timer til eksamen i matte 1p. Istedet for å åpne boka og se hva som står inni har jeg sitti og lest gamle LAN-dokumenter. Prioriteringen er i orden.
Bytex Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Er ikke noe lurt å sprenglese helt frem til eksamen uansett. Da bare glemmer du det første eller det siste du leste. Bedre å bruke siste dagen til avslapning og gjøre andre ting.
Kverulantus Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Det klarte jeg helt fint Lucky fucker. -_- Problemer med å spise? Eller bare fordi du nyser og fordi du er syk eller noe slikt? Har selv hatt problemer med appetitten de siste månedene. Meget irriterende at jeg ikke klarer å spise skikkelig. Dog har det sin lyse side. Har mistet 8 kilo på en uke. Forresten har jeg både sitroner og en haug med chili her xD
Datasmurf Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Begge deler. Akkurat nå er alt sammen helt jævlig. Har fått mer feber siden i går og må skippe psykolog-timen, samt drar ikke til Trondhjem og må finne en vikar som kan gjøre jobben min. Yay. Jeg smelter her, ingenting hjelper. :|
Deadringer Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Da er det starten på ny jobb for meg. Kjipt å starte midt på natta(klokka 7), men det må overleves. Tidlig ferdig er også kos.
Kverulantus Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Da er det starten på ny jobb for meg. Kjipt å starte midt på natta(klokka 7), men det må overleves. Tidlig ferdig er også kos. Skal ofre deg en tanke når jeg sitter å levler priesten min =) Nå som jeg har tid skal jeg levle opp alle altene mine ^^ Foreløpig har jeg bare 2 lvl 80 chars, men nu skal de resterende 4 bli lvl 80 og Så har jeg to tanks, to healers og to dps =D Mehhehhehe! Anygays, gl hf ^^ Begge deler. Akkurat nå er alt sammen helt jævlig. Har fått mer feber siden i går og må skippe psykolog-timen, samt drar ikke til Trondhjem og må finne en vikar som kan gjøre jobben min. Yay. Jeg smelter her, ingenting hjelper. :| Oh =/ That sucks =/ God bedring
Kranjcar Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Noen som vil gi meg tips til hårsveiser i "den store hårtråden" på Mote & Velvære-forumet?
Petter Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Morn folkens! Snørr nivå: Kraftig redusert Godt å høre. var faktsik 15 grader idag klokka 07.32 når jeg kom på jobb
Shikaru Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 haha. våkna i sta av at jeg trudde naboen under meg spillte MW2 ellerno lignende med sjukt høy lyd og vinduet på vidt gap ( hadde vinduet oppe sjøl ) var visst bare noen som dreiv å borra i bakken rundt hjørnet her i stedenfor.
Anbefalte innlegg