Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tja god og god. begynner å få inn litt mer teknisk når det gjelder enkelte vaults,presisjonhopp og sånt. men god veit jeg ikke helt med egentlig :p sku mekka en video elns så kunne du bedømt sjøl.

Mekk en video! Jeg setter pris på mekke video. Ja. !?

Men seriøst, gjør det. :w00t:

Endret av Wiciwato
Skrevet (endret)

fant nettopp ut at en i klassen hadde et videokamera. han er 3dje personen jeg har fått med til å prøve. bare en jeg trener med til vanlig da. de andre er litt av og på.

edit: her er no surr jeg har sysla med før i dag og litt i går.

femmer_skisse.jpg

kinamann_01wip.jpg

Endret av Shikaru
Skrevet

Ah, 4 timer til eksamen i matte 1p. Istedet for å åpne boka og se hva som står inni har jeg sitti og lest gamle LAN-dokumenter. Prioriteringen er i orden. :p

Skrevet

Er ikke noe lurt å sprenglese helt frem til eksamen uansett. Da bare glemmer du det første eller det siste du leste.

Bedre å bruke siste dagen til avslapning og gjøre andre ting.

Skrevet

Det klarte jeg helt fint :D

Lucky fucker. -_-

Problemer med å spise? Eller bare fordi du nyser og fordi du er syk eller noe slikt? :p

Har selv hatt problemer med appetitten de siste månedene. Meget irriterende at jeg ikke klarer å spise skikkelig. Dog har det sin lyse side. Har mistet 8 kilo på en uke.

Forresten har jeg både sitroner og en haug med chili her xD

Skrevet

Begge deler. :p

Akkurat nå er alt sammen helt jævlig. Har fått mer feber siden i går og må skippe psykolog-timen, samt drar ikke til Trondhjem og må finne en vikar som kan gjøre jobben min. Yay.

Jeg smelter her, ingenting hjelper. :|

Skrevet

Da er det starten på ny jobb for meg. Kjipt å starte midt på natta(klokka 7), men det må overleves. Tidlig ferdig er også kos.

Skal ofre deg en tanke når jeg sitter å levler priesten min =)

Nå som jeg har tid skal jeg levle opp alle altene mine ^^

Foreløpig har jeg bare 2 lvl 80 chars, men nu skal de resterende 4 bli lvl 80 og :D

Så har jeg to tanks, to healers og to dps =D

Mehhehhehe!

Anygays, gl hf ^^

Begge deler. :p

Akkurat nå er alt sammen helt jævlig. Har fått mer feber siden i går og må skippe psykolog-timen, samt drar ikke til Trondhjem og må finne en vikar som kan gjøre jobben min. Yay.

Jeg smelter her, ingenting hjelper. :|

Oh =/ That sucks =/

God bedring :p

Skrevet

haha. våkna i sta av at jeg trudde naboen under meg spillte MW2 ellerno lignende med sjukt høy lyd og vinduet på vidt gap ( hadde vinduet oppe sjøl ) var visst bare noen som dreiv å borra i bakken rundt hjørnet her i stedenfor.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...