Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Forskjell på de som skiller seg ut og gjør alt for å "SE PÅ MEG FOR FAEN" :!:
Petter Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er oppmerksomhets syk som faen, men skiller meg veldig lite ut egentlig. Kanskje jeg skal bli emo kid?
Bytex Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Greia er ikke at han skiller seg ut noe mere enn alle andre. Greia er at han beskylder alle for å mislike dette bandet, hele tiden. Det irriterer folk. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.
Petter Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Folk må da like akkurat hva de vil spør du meg om han hører på gresset gro kan han gjøre det for min del.
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Du har din egen tråd om dine illusjoner om at "alle" hater dette bandet ditt, hvorfor dra det inn her også? Illusjoner? Tingen var at jeg postet enellerannen post her inne som omhandlet Avenged Sevenfold, og da hatet "alle" bandet. Altså var det ingen som var på "min" side. En eller annen forslo at jeg kunne opprette en egen tråd siden denne siskusjonen begynte å strekke seg litt. Og det gjorde jeg. Og det var CypheroN som gjenoprettet en liten diskusjon her inne og Knewt som kom med den første posten som handlet op Avenged Sevenfold Trenger du hele tiden bekreftelse på at du er "annerledes" nok til å digge dette bandet? Annerledes? Bekreftelse? Det er jo noen her inne på diskusjon.no som liker dette bandet, eller ikke har noe særlig imot det. Føler meg ikke annerledes fordi jeg liker dem, og hvorfor skal jeg bekrefte noe sånt? Det er som emoer som går rundt og sier at alle hater dem fordi de er så "annerledes", men den egentlige grunnen til at folk er irriterte er at de henger sammen i store klynger som nekter å flytte på seg, og ser ut som kloner av hverandre. Prøver du å si at jeg er emo? *klicky*
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Petter: Bli en selvoppnevnt profet. Forkast dine materielle eiendeler, barber skallen og bruk alt på øl. Spre det glade budskap når du er full. Be om donasjoner til neste fyllekule når du er edru, forklar at gudene må lokkes fram med etanol. 1
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 @linket RPP: Oj, så ikke at det var deg. Godt avatarmateriale det bildet der. Do it!
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Greia er ikke at han skiller seg ut noe mere enn alle andre. Greia er at han beskylder alle for å mislike dette bandet, hele tiden. Det irriterer folk. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Det var alle. Alle de som deltok i den diskusjonen for ikke lenge siden. Alle utenom meg Syns dette med alle, eller diskusjon.no har blitt litt grillett inni hue på deg pga navnet på den ene tråden. Ja, jeg skrev istad at jeg føler meg misslikt, men skrev jeg at det var fordi alle her inne misslikte Avenged? Tror ikke det?
Petter Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Petter: Bli en selvoppnevnt profet. Forkast dine materielle eiendeler, barber skallen og bruk alt på øl. Spre det glade budskap når du er full. Be om donasjoner til neste fyllekule når du er edru, forklar at gudene må lokkes fram med etanol. Nah det er stress liker ting så, men profet skal du ikke se bort ifra at jeg kan bli en dag
L4r5 Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Jeg har aldri brydd meg katta om avanged shitfold før du begynte å mase så jævlig om dem. Den emoklaginga har fått meg til å vurdere å hate bandet. Og det uten å ha hørt en eneste sang av dem. Faen heller. Det er lov å like et band, men å sutre oer at "alle" hater dem og er "slemme" med deg er bare å gi eksekusjonspelotongen mer ammo. Ta mitt råd: STFU om Avanged shitfold.
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 JEG SPISTE RISTABRØD MED OST TIL MIDDAG! NAM NAM NAM! Fikk CAPS dere på andre tanker kanskje?
Eplefe Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Seriøst, jeg har ingenting i mot DEG som person selv om jeg synes at Avenged Shitfold høres ut som en katt med magesmerter. Eller, jeg hadde ikke det før jeg så at du startet en tråd om hvordan "alle" hater A7shit.
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Petter: tenk hard og lenge på denne: hva liker du mest, overfladiske ting, eller øl?
L4r5 Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 JEG SPISTE RISTABRØD MED OST TIL MIDDAG! NAM NAM NAM! Fikk CAPS dere på andre tanker kanskje? HVA SLAGS OST? VAR DET KUKOST?
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Everyone is against me again Ta mitt råd: STFU om Avanged shitfold. Joda, blir nok til det Holder Avenged utenfor andre tråder enn min egen
Bytex Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 (endret) Du fremprovoserte det helt selv. SLutt å mas om det så slutter andre mase på deg. Går ørna på vannet? Er ørna Jesus reinkarnert? Endret 17. mai 2010 av Bytex
Jann - Ove Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Zoro Sama: jeg er ikke imot deg. Men når du eksponerer deg som du gjør så er det vanskelig å ikke pirke litt for å få en reaksjon. Jeg er ikke den eneste som ikke klarer å la vær.
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Du fremprovoserte det helt selv. SLutt å mas om det så slutter andre mase på deg. Prøvde nettop å avslutte diskusjonen jeg da
Eplefe Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Yeah, sorry, det er ikke sånn det funker. "Nå er jeg lei og vil ikke mer, og da skal dere slutte."
Anbefalte innlegg