Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I see the fear you have inside. Ypu can run, but never hide!

I will hunt you down and tear you limb from limb!

:love:

Nothing shall remain, not your memory or name, it will be as if you never ever lived!

Muhahaha :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han driver akkurat å snakker om eksamen. Så da er han jo her, ikke nede ved skrivemaskinen :whistle:

Tro du meg, vi evner å finne ut slikt og komme etter vedkommende uansett hvor opptatt vi kanskje er i et gitt øyeblikk

Skrevet

Jeg vil dra på tur. Kanskje man skulle spandert på seg en six pack å gått i skogen å grille pølser..

Hørtes ut som en glimrende plan egentlig :)
Skrevet

Jeg vil dra på tur. Kanskje man skulle spandert på seg en six pack å gått i skogen å grille pølser..

Må bare høre om jeg får dratt noen av mine late venner med meg. Blir kanskje litt stusselig å sitte helt alene i skogen :p

Skrevet

Må bare høre om jeg får dratt noen av mine late venner med meg. Blir kanskje litt stusselig å sitte helt alene i skogen :p

Neida, det er så fint atte.

Skrevet

Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. :thumbdown: Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen.

Skrevet

Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. :thumbdown: Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen.

JoakimR? :lol:

Skrevet

Om du er hans alter ego.

Var en fantastisk tråd om hans telttur for et par år siden der insekter var et stort problem.

Fy faen jeg er sår på rompa!

Hehehehheehe.

HEHEHEHEHE.

this-is-not-funny-clown-778076.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...