Niqābninja Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker evigheter på å tørke håret og å finne ut hva jeg skal ha på meg. Ender alltid opp med å løpe til bussen uansett hvor tidlig jeg står opp. Jeg gjør aldri noe mer med håret enn å håndkletørke og børste det, jeg. Syns det er så vanvittig kjedelig. Pluss at jeg aldri i verden hadde hatt tid. Vekkerklokka står på litt over en time før bussen går. Så står sjeldent opp før en halvtime etter at den har ringt første gangen. Arrrrg!
Coa Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 06.15 FrokostHalvtimes frokst? Full middag eller?06.45 Gjøre seg klar og pakke sekkOver en halvtime med pakking? Hva med å pakke sekken før man legger seg?Jeg bruker tiden meget godtSkeptisk. Jeg må å spise mye. Dessuten er jeg ekstremt treg til å spise. Jeg kan bruke opp mot 1 time på 3-4 brødskiver. Jeg har klart å bruke to timer på 4 brødskiver. Hadde jeg klart å disponert tiden bedre, dvs ikke flydd rundt og gjort en hel masse tull, så hadde jeg sikkert klart å pakke på tre-fire minutter.
Br0dskive Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Så stå opp tidligere isteden for å dra tiden ut til 06:40. Tror du ikke jeg har tenkt den tanken selv? Det er lettere sagt enn gjort å stå opp om morgenen. Jeg er Å-menneske og i helgene kommer jeg meg aldri opp før langt utpå dagen. Jeg liker å sove.. Jeg har også prøvd å sette klokka på 06.00 sånn at jeg kanskje kunne stå opp i rimelig tid, men da lå jeg 40 minutter å slumra istedet for 20. Jeg kommer meg ikke opp før jeg ser på klokka og tenker "Shit, nå rekker jeg ikke bussen!"
dysfunctional Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Dere står opp tidlig. Står opp 07:30 jeg, og så blir jeg henta 08:00. Mellom der dusjer jeg, spiser litt og fikser håret osv osv.
Slimda Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Jeg vet nøyaktig hvordan du har det, da jeg har det slik selv. Det er bare en løsning som fungerer. Stå opp. Ikke si du skal gjøre det. Ikke tenk 5 minutter til. Ikke prøv å love deg selv å gjøre det. Gjør det. Det hjelper også å legge seg tidligere.
Petter Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Jeg er slapp og sulten. Skal jeg handle i kantina eller skal jeg ra på butikk1?
Petter Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Meh, tror jeg tar kantina, gidder ikke kjøre ned.
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Og som sagt, er alle fullt spillbare på din PC med emulator. Nostalgi er for pyser. Prøv spillene igjen nå og se hvor kjipe de egentlig var når du ikke visste bedre. Jeg gir deg 10kr hvis du holder ut mere enn 10 minutter med en sidescroller beat em up idag. Jeg fullfører Double Dragon II og III til NES, en gang i året. Det samme gjelder Gradius, aka Nemesis. Så det blir 30 kroner det, 1 gang i året - takk skal du ha. Hvis vi antar at jeg lever til jeg blir 90, så blir det 1800 kroner, vil du betale ut per anno eller ta det som en engangsutbetaling?
After Dark Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Aaaaaaahhhhhhhhhhhh, Red Bull... Sitter her med en boks og ser ut. Det er så sinnsykt tåkete at det bare går ann å se de nærmeste byggene. Noen flere som opplever tåke nå?
Natrich Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 (endret) Niks, jeg kan se til Sverige Edit: Holder til i Fr.stad Endret 30. april 2010 av Natrich
Slurpee Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 (endret) hey hooo.. lenge siden jeg har vært her :> skjer folkens? Endret 30. april 2010 av Slurpee
Anbefalte innlegg