Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Morsomt, jeg skal på jobbintervju imorgen på en sushibar i Asker imorgen
Nopros Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 (endret) Oh, nå har vi fått "rykte" funksjon på forumet. Endret 29. april 2010 av Nopros
Catkin Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Sushidag! Jeg begynte å like sushi etter en fyllatur. Hadde ikke noe annet å spise og hadde matlyst til tusen. Nå fikk jeg lyst på sushi. e_e Vi lager mye asiatisk mat for tiden. Mamma er skikkelig flink til å lage vårruller.
WheelMan Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 I morra, folkens! I morra er dagen! Hva skjer da? This: Hente bilen i Drammen? Sushidag! Skjedde med forumtreff da? Ble det noe av? Skal begynne å skissere noe snart
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Sushidag! Jeg begynte å like sushi etter en fyllatur. Hadde ikke noe annet å spise og hadde matlyst til tusen. Nå fikk jeg lyst på sushi. e_e Vi lager mye asiatisk mat for tiden. Mamma er skikkelig flink til å lage vårruller. ok
MrLeftfield Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Oh, nå har vi fått "rykte" funksjon på forumet. SRSLY om det går videre, så er vel "forumets brunkrem" neste steg...og platinablondt hår.
j-- Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Morsomt, jeg skal på jobbintervju imorgen på en sushibar i Asker imorgen Hmm, når sa du at du skulle dit? Var det i morgen? 2
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Morsomt, jeg skal på jobbintervju imorgen på en sushibar i Asker imorgen Hmm, når sa du at du skulle dit? Var det i morgen? Ja, var imorgen Uti ettermiddagen 2-3 tida regner jeg med
tsghost Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Morsomt, jeg skal på jobbintervju imorgen på en sushibar i Asker imorgen Hmm, når sa du at du skulle dit? Var det i morgen? I morgen sa du?
j-- Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Tror det var i morgen, for han skulle dit i morgen. I morgen må det være, fordi han skriver i morgen. 1
Slimda Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Skal begynne å skissere noe snart Supert. For jeg leste nemlig før helga at du skulle komme med info i helga som var, og jeg begynte å lure på om jeg hadde oversett det.
tsghost Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 (endret) Tror det var i morgen, for han skulle dit i morgen. I morgen må det være, fordi han skriver i morgen. Da er det nok i morgen. Ja ,det må det være siden han skrev i morgen. Hva skal du i morgen? Endret 29. april 2010 av Extractum 2
j-- Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Tror det var i morgen, for han skulle dit i morgen. I morgen må det være, fordi han skriver i morgen. Da er det nok i morgen. Ja ,det må det være siden han skrev i morgen. Hva skal du i morgen? Er ikke sikker på hva jeg skal i morgen. Ikke på jobbintervju i morgen, imorgen, ihvertfall. Skulle du til London i morra, i morra?
Skjelvgråt Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Var iron-man 2 bra mikkel ? Uten at du spoiler noe som helst. 1
tsghost Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Tror det var i morgen, for han skulle dit i morgen. I morgen må det være, fordi han skriver i morgen. Da er det nok i morgen. Ja ,det må det være siden han skrev i morgen. Hva skal du i morgen? Er ikke sikker på hva jeg skal i morgen. Ikke på jobbintervju i morgen, imorgen, ihvertfall. Skulle du til London i morra, i morra? Ånei Jo, det er i morgen jeg drar til London i morgen
Anbefalte innlegg