Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kjipt å måtte ta 3-4 pissepauser iløpet av en film hvis jeg tar en pils mens jeg ser på syns jeg, da.

Tør ikke drikke før eller under konserter heller fordi jeg gidder ikke være pissetrengt uten å kunne stikke på dass.

Sist jeg var på kino slo det selvsagt til AKKURAT når filmen startet og dørene var låst. Satt i 20 minutter med spreng i blæra og holdt på å freake ut, hoveddøra var såklart stengt, måtte gå foran lerretet og ut exit-døra, der var det heldigvis en dass rett ved siden av.

Skrevet

Tas til etterretning.

Se Helter Skelter når du først er i gang! Og så kan du kose deg med litt fransk film. Som f.eks. Irréversible. Digger den! Nesten like bra som Baise-moi! :D

Så kan du gi deg i kast med Lucio Fulcis mange mesterverk. :love:

Skrevet

Jeg har prøvd 2 ganger etter å lest artige gameplay-historier i PC Gamer UK, men har lagt det bort 5 minutter senere. Alt for mye stats og tall å bryte gjennom før kan skjønne hva man driver med og faktisk spille spillet, ikke bare lese tutorials.

Skrevet

Hei, små barn.

Siden q-tips tydeligvis ikke er anbefalt til å rense ørene med, hva er? Jeg er ikke positiv til å skylle ørene igjen. En av de mest ubehagelige følelsene jeg har hatt noen sinne.

Skrevet

Jordnøttolje + skyll. Eller sånne baby q-tips etterpå. Det viktige er at du ikke skal skrape voksen ut, for du skal ikke ha alt vekk, bare det overflødige, helst uten å sprekke trommehinnen.

Skrevet

Denne tråden er for folk med fritidsproblemer! :new_woot:

Ja, for å være sosial med andre er åpenbare tegn på seriøse problemer, dog er å klage tifeldig på andre personers (normale) atferd noe alle gjør nå til dags.

Tl;dr: GTFO.

Skrevet

Ikke med vilje da.

La meg halv to, men fikk aldri sove. Lå bare og glodde opp i taket, bort i veggen og inn i øyenlokkene mine i 6 timer. Da gav jeg opp og stå opp og siden har jeg venta på at det skulle bli sent nok til å legge seg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...