Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåpentligvis. Det er 5 grader ute. Jeg må innrømme at jeg liker sommerregnet best.

Minner meg om en sæææær jente som plutselig kom og bare stirra på oss når vi løp ut på terrassen og stod i pøseregn. :p

Minner meg om sæææære barneskoleelever som begynte å mobbe minstesøss for at jeg sto ute i regnet etter skolen en dag og dansa. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da la jeg til et lite musikksitat i signaturen min, som sikkert kommer fra en "viss" film. Poeng til den som kjenner filmen, bonuspoeng til den som også tar sangen. :p

*edit*

wups, dobbeltapping av spacebar er ikke bra.

Endret av Slimda
Skrevet

Dealen med sånne karakterer er jo at lærerne vurderer hvilken karakter du ender opp med ut i fra resten av karakterene dine, og derfor skal det bort.

Skrevet

Dealen med sånne karakterer er jo at lærerne vurderer hvilken karakter du ender opp med ut i fra resten av karakterene dine, og derfor skal det bort.

Huh?

+1

Skrevet

De skal sette terminkarakter, og du "vipper", så bruker de halvkarakterene for å sette karakteren. Har du flest firere får du en firer på grunnlag av halvkarakterer, har du flest femmere får du femmer. Skjønner?

Skrevet

De skal sette terminkarakter, og du "vipper", så bruker de halvkarakterene for å sette karakteren. Har du flest firere får du en firer på grunnlag av halvkarakterer, har du flest femmere får du femmer. Skjønner?

Så hvis jeg spiser opp to prøver, og stryker, så kommer jeg og får en 5-6 på en prøve, blir det da en femmer?

Skrevet

Jeg elsker regnet. Nå skal jeg ut å jogge i pøseregn :)

Tror heller jeg trekker for gardinene og spiller Cod 3 på Ps2 :p

Meh, jeg har lyst til begge deler. En side av meg vil ut å jogge i regnet med musikk på øra, kjenne svetta renne, mens jeg samtidig også bare vil dempe belysningen, sette på litt nice musikk og spille et eller annet… :hmm:

Skrevet

Jeg elsker regnet. Nå skal jeg ut å jogge i pøseregn :)

Tror heller jeg trekker for gardinene og spiller Cod 3 på Ps2 :p

Meh, jeg har lyst til begge deler. En side av meg vil ut å jogge i regnet med musikk på øra, kjenne svetta renne, mens jeg samtidig også bare vil dempe belysningen, sette på litt nice musikk og spille et eller annet… :hmm:

Jogge først, og så en dusj etterfulgt av avslapping og spill! :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...