Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Forhåpentligvis. Det er 5 grader ute. Jeg må innrømme at jeg liker sommerregnet best. Minner meg om en sæææær jente som plutselig kom og bare stirra på oss når vi løp ut på terrassen og stod i pøseregn. Minner meg om sæææære barneskoleelever som begynte å mobbe minstesøss for at jeg sto ute i regnet etter skolen en dag og dansa.
Deadringer Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Minner meg om sæææære barneskoleelever som begynte å mobbe minstesøss for at jeg sto ute i regnet etter skolen en dag og dansa. De burde mobba deg isteden.
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nei, meg lo de bare av, og baksnakket meg antar jeg. Men jeg bryr meg ikke om sånt når det kommer fra kids som er 7 år yngre enn meg.
Slimda Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 (endret) Da la jeg til et lite musikksitat i signaturen min, som sikkert kommer fra en "viss" film. Poeng til den som kjenner filmen, bonuspoeng til den som også tar sangen. *edit* wups, dobbeltapping av spacebar er ikke bra. Endret 28. april 2010 av Slimda
Balli Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 fire femdeler av en karakter er ikke mye å skryte av
WheelMan Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Synd at de går vekk fra (skulle allerede ha gått vekk fra) halv-systemet og du ender opp med 4.
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Synd at de går vekk fra (skulle allerede ha gått vekk fra) halv-systemet og du ender opp med 4. Eller 5...
Eplefe Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Dealen med sånne karakterer er jo at lærerne vurderer hvilken karakter du ender opp med ut i fra resten av karakterene dine, og derfor skal det bort.
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Dealen med sånne karakterer er jo at lærerne vurderer hvilken karakter du ender opp med ut i fra resten av karakterene dine, og derfor skal det bort. Huh?
Pubé Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Dealen med sånne karakterer er jo at lærerne vurderer hvilken karakter du ender opp med ut i fra resten av karakterene dine, og derfor skal det bort. Huh? +1
Eplefe Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 De skal sette terminkarakter, og du "vipper", så bruker de halvkarakterene for å sette karakteren. Har du flest firere får du en firer på grunnlag av halvkarakterer, har du flest femmere får du femmer. Skjønner?
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Okei. Ser ikke helt problemet fortsatt. Skala fra 1-6 er alt for liten uansett. Bruk 1-20, eller bare prosent.
Pubé Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 De skal sette terminkarakter, og du "vipper", så bruker de halvkarakterene for å sette karakteren. Har du flest firere får du en firer på grunnlag av halvkarakterer, har du flest femmere får du femmer. Skjønner? Så hvis jeg spiser opp to prøver, og stryker, så kommer jeg og får en 5-6 på en prøve, blir det da en femmer?
WheelMan Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Synd at de går vekk fra (skulle allerede ha gått vekk fra) halv-systemet og du ender opp med 4. Eller 5... Nei. 4/5 gir 4, 5/4 gir 5.
CypheroN Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg elsker regnet. Nå skal jeg ut å jogge i pøseregn Tror heller jeg trekker for gardinene og spiller Cod 3 på Ps2 Meh, jeg har lyst til begge deler. En side av meg vil ut å jogge i regnet med musikk på øra, kjenne svetta renne, mens jeg samtidig også bare vil dempe belysningen, sette på litt nice musikk og spille et eller annet…
Pubé Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg elsker regnet. Nå skal jeg ut å jogge i pøseregn Tror heller jeg trekker for gardinene og spiller Cod 3 på Ps2 Meh, jeg har lyst til begge deler. En side av meg vil ut å jogge i regnet med musikk på øra, kjenne svetta renne, mens jeg samtidig også bare vil dempe belysningen, sette på litt nice musikk og spille et eller annet… Jogge først, og så en dusj etterfulgt av avslapping og spill!
Anbefalte innlegg