Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er Pyse. Ekte menn kan gå flere dager uten mat!
b-real Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Mat ja...skal bli veldig enkel mat på meg i dag: Pølse med makaroni og potetmos ^_^
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er Kantine ftw? Det har vi ikke for de ansatte her . Ikke før etter nyskolen i allefall
Eplefe Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Helt inntil et kvinnelig vesen oppfyller mine mange krav. Da er ikke jeg sølibat lengre. "Hun må ha fitte. OG pupper."
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Pøh. Nekter å tro at du lever i sølibat frivillig. Jeg lever frivillig i sølibat. Helt inntil et kvinnelig vesen oppfyller mine mange krav. Da er ikke jeg sølibat lengre. Samme her, bare at det gjelder det annet kjønn. Det viktigste er såklart at jeg kunne tenke meg noe mer enn bare kjønnslig samkvem. Random sex er ikke noe for meg.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Min plan for den neste halvtimen på jobb, sitte tilbakelent i stolen med øynene lukket og høre på Madrugada. Du verden, livet ER herlig til tider
Natrich Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er Kantine ftw? Det har vi ikke for de ansatte her . Ikke før etter nyskolen i allefall Aww Skal jeg kjøpe en rekebaguette her og sende til deg?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Du daaa. Tyst! Jeg gav ikke deg lov til å snakke, gjorde jeg? *hente teip*
b-real Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Makaroni OG potetmos? Er det lov? Ja, faktisk Helt inntil et kvinnelig vesen oppfyller mine mange krav. Da er ikke jeg sølibat lengre. "Hun må ha fitte. OG pupper." Ikke alle som er så kravstor som deg
Slimda Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Helt inntil et kvinnelig vesen oppfyller mine mange krav. Da er ikke jeg sølibat lengre. "Hun må ha fitte. OG pupper."Jeg trodde jeg nevnte kvinnelig vesen jeg! Det er litt andre kriterier enn kroppslige, må jeg si. Jeg er ikke 14 år. Samme her, bare at det gjelder det annet kjønn. Det viktigste er såklart at jeg kunne tenke meg noe mer enn bare kjønnslig samkvem. Random sex er ikke noe for meg.Random sex? Been there, done that, boooriiing.
Kverulantus Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Ver har vert hjemme i 1 time og 23 min Jeg våkna nå =D Du er arbeidsledig det er vertfall juks Hihi ^^ Det er ikke så gøy at det gjør noe. Har sendt ut flere søknader allerede. Men har ikke fått svar på noen av dem enda O_O Det er som sagt ikke så gøy å være hjemme dag ut og dag inn =(
Slimda Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Makaroni OG potetmos? Er det lov?Ja, faktisk Med korrekt bruk av krydder og ketchup kan dette bli et virkelig herremåltid. Nam nam!
b-real Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Min plan for den neste halvtimen på jobb, sitte tilbakelent i stolen med øynene lukket og høre på Madrugada. Du verden, livet ER herlig til tider Det kan vi ikke tillate. Kitty! PLAG TØSA!
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Random sex? Been there, done that, boooriiing. + 1
Slimda Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Personlig så sitter jeg og hører på sanger dedikert til gamle Scifi-filmer og serier. Dr. Who, Star Trek IV, Outland, Dune, mm. Mye moro.
Anbefalte innlegg