Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 av 10? Det er lite egentlig. Det vil si at det er en film som er under gjennomsnittet god. Jeg sier ikke at den er den beste filmen laget, men den fortjener mer enn 4 av 10.

Skrevet (endret)

4 av 10? Det er lite egentlig. Det vil si at det er en film som er under gjennomsnittet god. Jeg sier ikke at den er den beste filmen laget, men den fortjener mer enn 4 av 10.

Smak og behag. Muligens jeg har en sær preferanse innenfor film.

Endret av The Prophet
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Ha ha, husker jeg ble sjuk på en mattetentamen på ungdomsskolen.

Sa til læreren at jeg følte meg litt dårlig og måtte ut, han slapp meg ut og jeg hadde så vidt kommet meg ut og bort mot toalettene før jeg spøy frokost og en halv flaske saft utover skolegården, mens elevene ved vinduet satt og så på, og læreren sto der. Jeg holdt vel på i 5-10 minutter før jeg tørka av meg i sneen og gikk inn igjen og skulle til å fortsette, men læreren stoppa meg og beordra meg hjem. :p

Sikkert like greit, bortsett fra at mamma mente jeg hadda faket det hele da og ville sende meg tilbake igjen. -_-

Haha, mødre :love: Skjønner ikke hvorfor jeg ca. alltid får en trang til å le når folk spyr, eller jeg hører om det.

I think Oda wins. Raske karbohydrater er aldri win for konsentrasjon.

Alle vet at det er vann + ting med rød trekant på som gjelder. + skiver elns. :p (selv om det er jævlig kjedelig)

Fatter forresten ikke hvordan dere klarer å sove på/før prøver. Blir jo ødelagt i hodet etterpå.

Kanskje jeg skal få mamma til å begynne å si "epic win"? Kleint. Det gjennomføres.

Do it!

Skrevet

Jeg elsker at hver gang jeg skal ha prøve i et eller annet fag som krever pc, så funker ikke det programmet jeg skal bruke. Error 0xc000007b er så flott

sitron2.jpg

Skrevet (endret)

Jeg elsker at hver gang jeg skal ha prøve i et eller annet fag som krever pc, så funker ikke det programmet jeg skal bruke. Error 0xc000007b er så flott

sitron2.jpg

Voks opp

Endret av Programvare
Skrevet

sitron2.jpg

Voks opp

gul_blomst.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...