Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romis: Madammen sliten med det og ikke klare og våkne, hun klarer ikke og bevege kroppen sin.

Så jeg må sette henne opp og riste i henne.

Rope hjelper ikke, må være kontakt.

Og du hører faktisk at hun roper om hjelp, med piping og sånn vond klynking. Tok meg lang tid og lære meg signalene.

Utrolig interessant å høre om, sliter hun med dette? Er det noe hu opplever ofte? Jeg visste ikke at man kunne faktisk gi fra seg lyder fra ganen ( uten å åpne munnen ) når man er i REM status. Hvordan opplever hun dette når hun sover vedsiden av deg? Opplever hun at du har noe med hallisunasjonene å gjøre?

Vansklig og forkalre dette :blush:

Skal få satt meg mer inn i dette, men hun har hatt det siden hun var 11-12år.

Jeg skal skrive ned nøyaktig hvordan det er neste gang Romis så jeg kan forklare litt mer grundig, for jeg må hjelpe til rett fra bråvåkning og så prøver jeg og få henne til og sovne igjen fortest mulig...rett og slett for t hun har opplevd ganske sterke traumatiske episoder som jeg ikke unner henne og måtte begynne og prate om etter hun har de episodene der.

Det ble ikke rotete i det hele tatt, utrolig glad for at du tar deg bryet med å skrive det ned, jeg syns bare det er utrolig spennende å lese om, og jeg prøver så ofte jeg kan å oppnå søvnparalyse, for så å komme inn i lucid dreaming. Jeg har forresten en video jeg tror kommer til å hjelpe madammen:

Den handler om hvordan å kontrollere kroppen, ved hjelp av teknikker til å sovne veldig fort. Tror nok den kan hjelpe deg/dere veldig mye.

Skrevet

For meg er det slik:

Legge meg på høyresida, fyre spotify på random, sette på lavt volum, tralle ett par sanger, bikke over til venstre og sovne. Våkne dagen etter med død mobil :ermm:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

jeg vet at både jeg og l4r5 er helt konge i senga :dribble:

Så nå kan alle begynne og fantasere om oss.......... :ph34r:

Hva var det dere -egentlig- gjorde når dere henta den pizzaen når vi var på besøk? Lar oss jentene være alene mens dere skulle kose dere? :ohmy:

Skrevet

Og uten oralsex og andre former for sex blir jo sexlivet litt kjedelig i lengden om man bare skal humpe på hverandre.

Det finnes mange forskjellige varianter av "humping". Om litt variasjon av disse ikke er nok til å gjøre sexen interessant, trur jeg du eller partneren din gjør noe feil. Oralsex er ett pluss, men ikke en nødvendighet.

Og du må kverulere som vanlig. :wee: Men, ja, vet det finnes mange varianter av tiss-i-tiss, og at det med litt fantasi skal mye til å gjøre sexen kjedelig som følge av dette. Men jeg synes at oralsex er stort pluss, og gjerne et must i et variert sexliv.

Skrevet

jeg vet at både jeg og l4r5 er helt konge i senga :dribble:

Så nå kan alle begynne og fantasere om oss.......... :ph34r:

Hva var det dere -egentlig- gjorde når dere henta den pizzaen når vi var på besøk? Lar oss jentene være alene mens dere skulle kose dere? :ohmy:

Hei! Var ingen som stoppa dere fra å kose litt også. Regna med dere ville ha litt privatliv.
Skrevet

Indeed. Opplevde søvnparalyse her for et par uker siden.

Jeg hater søvnparalyse. Det er rett fram møkkakjedelig.

Hvis du dypt konsentrerer all tanken din om å drømme om en spesiell ting, som du har mye kunnskap til, eller opplevde for du gikk til sengen så kan man oppnå lucid dreaming ved å være dypt inne i en drøm mens man er våken, og så si til hjernen at du er våken. Da opplever man ofte at man blir kastet inn i en annen dimensjon noen ganger, så er du i Lucid Dreaming, en stadie hvor man kan kontrollere drømmen, mens man er helt klar over hva man drømmer. Dette er utrolig gøy å leke med, og jo mer du gjør det, jo flinkere blir du, og jo lengre økter kan man få.

Skrevet

Ja..

Drømte du heftig?

Ikke noe spessielt egentlig, gikk på det i 2 uker. Kan jo være at jeg ikke husker de og da :)

Drømmer og søvnparalyse er så drøyt fascinerende!

Indeed. Opplevde søvnparalyse her for et par uker siden.

I natt drømte jeg at jeg fikk søvnparalyse mens jeg gjorde nummer 2 på do. Var spesielt :p Har hatt ekte søvnparalyse flere ganger og. Hallusinerte blant annet at 3 av Nazgulene fra Ringenes Herre sto ved siden av senga mi. Var skittskummelt, men er gøy og tenkt tilbake på. Jeg liker det :)

Skrevet

Og du må kverulere som vanlig. :wee:

Om du mener det der var kverulering, er jeg redd du ikke veit hva kverulering er. Det var et motargument mot at sex blir kjedelig om munnen ikke er inkludert.

Skrevet

Og du må kverulere som vanlig. :wee:

Om du mener det der var kverulering, er jeg redd du ikke veit hva kverulering er. Det var et motargument mot at sex blir kjedelig om munnen ikke er inkludert.

Meh ... Jeg var ironisk, prøvde å indikere det med en smiley. Men beklager, ironi funker dårlig over nettet, bare jeg som aldri kan lære meg det. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...