Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gah, jeg hater altibox. Noen som kan hjelpe meg fikse NAT-tull slik at Xboxen får koblet skikkelig til Xbox Live? Link til tråden min om problemet er i signaturen. Halp me ploxplx.

Open Portz

Jeg trur jeg har gjort det. Jeg har ihvertfall skrevet inn portene MS mente jeg skulle bruke i portviderekobling.

This shit makes me fucking emo.

Endret av BTK Nyhus
Skrevet (endret)

Helst damer som smekker til deg når man er frekk i kjeften...det er bare morsomt :thumbup:

På lørdag ble jeg smekket av flere. Dritgøy. :thumbup:

Nå har jeg sagt til deg at du ikke slkal klå så jævlig da :!:

Petter: Spess. på gamle folk som ser oppover og så låser ryggen seg :!:

Nyhus: Du er IKKE emo....ikke prøv deg engang :mad:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Damer MÅ ha bein i nesa :yes:

Helst damer som smekker til deg når man er frekk i kjeften...det er bare morsomt :thumbup:

SLR?

sinte-larve-romper :cool:

Morsom du.

Var for lat til å skrive speilrefleks :thumbdown:

Skrevet (endret)

[quote name='Amanita Muscaria' date='26. april 2010 - 18:43'

Petter: Spess. på gamle folk som ser oppover og så låser ryggen seg :!:

haha! skulle hatt det på film.

Endret av Petter
Skrevet (endret)

Damer MÅ ha bein i nesa :yes:

SLR?

sinte-larve-romper :cool:

Morsom du.

Var for lat til å skrive speilrefleks :thumbdown:

Mange syns jeg er morsom ja....så det så"knipse vilt forran ansiktet ditt og står med en hånda på hofta samt i sikkelig Henrik Homo-stilling"

Skrevet

Datasmurf: Jeg anbefaler at du jobber et år med å pakke fisk før du tenker på gynekolog-karriere. Sånn at du blir vandt til lukta.

Ingen fare. Jeg holder meg til å ikke ha noen jobb-planer. :p Eller, jeg er gira på å ta over for Kristen Gislefoss da. ^^

Kan ikke tenke meg noe mindre sexy en å jobbe som gynekolog

Jeg kan tenke meg mye.

Skrevet (endret)

Finnes mye i verden her som er MYE mer usexy enn gynek. , foreks. og kjøre kuene på tjukken. Ser deilig ut og kjøre hele hånden din inn bak i bakluka. Føles garantert som om hele "hullet" skal svelge deg.

Nå blander jeg kanskje mellom og sjekke kalven og kjøre ei ku på tjukken..men poenget står uansett.

Skrevet

Du fortjente det garantert.laugh.gif

Nå har jeg sagt til deg at du ikke slkal klå så jævlig da :!:

Faktisk, folkens, så var det en del av en …lek, vi hadde. Jeg måtte bli slått. :(

Skrevet

Finnes mye i verden her som er MYE mer usexy enn gynek. , foreks. og kjøre kuene på tjukken. Ser deilig ut og kjøre hele hånden din inn bak i bakluka. Føles garantert som om hele "hullet" skal svelge deg.

Nå blander jeg kanskje mellom og sjekke kalven og kjøre ei ku på tjukken..men poenget står uansett.

Nei, ifg. en eller annen Jackass-episode har du rett. :p

Skrevet

Man blir jo vant til sånt da, og skjønner når man skal trekke seg vekk. Det som er mindre gøy, er å forberede juret til melking mens kua bestemmer seg for å tisse. Da er det ikke så lett å komme seg unna i tide.

Skrevet

Husker på ungdomsskolen, da dagens start var en joggetur i "nabolaget". Forbi en gård hvor man kunne høre kyrne holde på. "Møøøø" *SPLATT* "Møøøøøø" *SPLATT*

Duftet aldeles nydelig. Ble faktisk kvalm av hele lukta.

Skrevet

Ser den, Slimda.

Oldeforeldra mine hadde gård (som ene grandonkelen min driver nå) og det var obligatorisk å være oppi hos dem noen dager da jeg var liten. Det er det enda. Jeg kan ikke dra til Stavanger uten å måtte dra til grandonkelen min og være på gården. Folk får si hva de vil, jeg for min del klarer ikke lukta av frau.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Skal kaste Vossafår på alle som går under vinduet til kåken nå :!:

Uten å invitere meg? :(

Jeg bestilte nytt SLR i går. Vil haaaaa, nååååå!

Hvilket da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...