Lemon Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg vil ha noe å se på mens jeg spiser toast! Sett på Dumplings. Jeg satte maten min i halsen.
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg vil ha noe å se på mens jeg spiser toast! tblop.com
Berniy Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Damn jeg failer alltid på siste minuttet av siste soloen på Comfortably Numb, man må jo være Gitar gud for å klare det
Lemon Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Damn jeg failer alltid på siste minuttet av siste soloen på Comfortably Numb, man må jo være Gitar gud for å klare det Og det er jo mr. Gilmour. Mikkel: Jaa.
tsghost Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg er sliten. Har hjulpet faren til dama med å felle trær i hagen i helga. Alltid gøy å leke med motorsag tho
tsghost Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Nei Men det er da ikke så vanskelig å håndtere en motorsag
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Kjempevanskelig Håper du brukte sikkerhetsutstyr tho, veldig dumt uten.
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Har du nødvendige sikkerhetskurs? Trenger man sikkerhetskurs for å felle noen trær plutselig?
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Har du nødvendige sikkerhetskurs? Trenger man sikkerhetskurs for å felle noen trær plutselig? Spørs, er noen regler for i egen hage osv. Hvis du skal felle i egen skog må du ha masse kurs osv. ( må vel begynne på de snart jeg nå som vi snakker om det )
No Matter What You Say Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg finner ikke "bli blid" noe sted. Grevling i taket er sykt men jeg må finne bli blid, kansje den heter noe annet?
tsghost Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Kjempevanskelig Håper du brukte sikkerhetsutstyr tho, veldig dumt uten. Arbeidshansker teller vel ikke som sikkerhetsutstyr Var rimelig sikker på at jeg ikke skulle få trærne over meg, da vi brukte vinsj for at trærne ikke skulle dette over huset
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 (endret) Kjempevanskelig Håper du brukte sikkerhetsutstyr tho, veldig dumt uten. Arbeidshansker teller vel ikke som sikkerhetsutstyr Var rimelig sikker på at jeg ikke skulle få trærne over meg, da vi brukte vinsj for at trærne ikke skulle dette over huset Bruker aldri motorsag uten bukse jeg. etter at jeg så hvordan stefaren min så ut etter at han skar seg i benet. er forresten ikke og få trærne over seg som er farlig Endret 25. april 2010 av Petter
WheelMan Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Så du mener det er helt safe å få trær over seg?
tsghost Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Ser den. Man må vel nesten se det gå galt før man skjerper seg selv.
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Det å stå i skogen med et fint kutt i låret fordi du treffer på en kvist eller noe sånt i treet er lite gøy. Bruker alltid egnet bukse selv når jeg bruker motorsag. Selvfølgelig er det kjipt å få et tre over seg, men man ser jo hvilken vei treet faller.
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Ser den. Man må vel nesten se det gå galt før man skjerper seg selv. Vil helst ikke se det. En bekjent av stefaren min fikk tilbakeslag på saga og traff pulsåren i halsen når han drev og sagde oppe i et tre. Ikke alle lærer av egne feil. ( han døde hvis du ikke tok den)
Jann - Ove Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Det er skummelt å være uerfaren med skogsarbeid når man skal hjelpe en erfaren skogsmann; da kan det fort gå galt, siden den erfarne skogsmannen er vant til et høyere tempo, og kjappere til å vurdere risiko og plassering. Noen mil nordom her var det en person som omkom under et tre for noen uker siden. Kan ikke være enkelt å sitte igjen som erfaren skogsarbeider etter noe sånt
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Det er skummelt å være uerfaren med skogsarbeid når man skal hjelpe en erfaren skogsmann; da kan det fort gå galt, siden den erfarne skogsmannen er vant til et høyere tempo, og kjappere til å vurdere risiko og plassering. Akkurat dette er faktisk veldig greit å vite. Jeg sier takk.
Anbefalte innlegg