Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Egentlig er det ganske enkelt, var snakk om to ekstra soverom, jeg og Oda har pupper, we win =)

Pupper hva er det :dontgetit:

Er mer enn pupper vet du :D

Jeg arrangerer lett forum-hore-mat-championship om jeg skaffer meg leilighet. Ikke for plass i leiligheten, men for pure awesome og forumtreff.

Og jeg hadde lett blitt med...bare for og bli med.

Jeg kan ikke flytte noen plass :cry:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet
Apropos. I dag blir det pita til mat her.

Marinert flintstek med potetsalat og ovnsbakte grønnsaker her.

Jeg tror jeg må komme på et forumtreff snart, passer jo faen meg aldri.

Skrevet

Egentlig er det ganske enkelt, var snakk om to ekstra soverom, jeg og Oda har pupper, we win =)

Hells yeah.

Amanita: Det vil være meg en ære å konkurrere mot deg. :wee:

Petter: Det er bare... feil. Gulvet er tross alt bare den nederste hylla i rommet.

Skrevet
HAHAHAHA,det hadde jeg betalt for å se *knipse*
Hadde blitt en blanding av Top Chef, Paradise Hotel og Tangerudbakken Borettslag. *knipse*
Hvis du hiver med Prinsessen og professoren i tillegg så tror jeg vi er der *knipse*

Edit: det er en dust som greier å glemmte at han/hun lager mat hele tia. i går fant jeg tre svarte ting som jeg trur var mat en gang, og i sta hadde en person kokt ett egg men latt det koke så lenge at alt vannet var borte og egget var helt svart det også.
Vi har en slik vi også,er ganske irriterende i tillegg da dette menneske ikke gjør en dritt for felleskapet :S

Trykke Meny og center-knappen litt om hverandre og så bootet den på nytt. Merkelig system.

Om du synes det er merkelig så bør du prøve å sjekke antall bilder man har tatt med et Olympus DSLR. Du må først åpne luka til minnekortet. Så må du trykke meny og ok samtidig. Så må man trykke opp, ned, høyre, venstre. Så skal man trykke utløseren helt ned før man avslutter med opp og venstre samtidig.

Og, nei, jeg kødder ikke.

Haha, hvor retardish :blink:

blir vel no forumtreff i oslo til sommern vil jeg tippe.

Kanskje...eller at det bare dukker opp to personer som sist :woot:
Skrevet

JG: Pfft. Jeg møter, alle møter :cool:

Fakta faen, de gangen jeg ikke har hatt mulighet har det møtt 2-3 folk. De gangene jeg har vært med har det vært stinn brakke. Liker den tanken.

Skrevet

kommer bare hvis visse andre personer kommer og de igjen kommer bare hvis visse personer kommer :ph34r:

Lemon: Og reglene er at man MÅ hoppe når man lager mat laugh.gif

Sleiping.

Jeg vil på forumtreff snart.

Skrevet (endret)

Hvis du hiver med Prinsessen og professoren i tillegg så tror jeg vi er der *knipse*

Awww-hawwwww. :wee: *knipse*

Kanskje...eller at det bare dukker opp to personer som sist :woot:

Det var jo bare tragisk. Dårlig gjort igrunn. Angrer på at jeg ikke dro den kvelden.

Snakka noe med Jobzone/Manpower ang lagerjobb, forresten?

Amanita: Da blir jo alle andre bare distrahert. :( Selv er jeg jo mann, så jeg blir såklart ikke påvirket av slikt. *kremt*

Personlig så har jeg faktisk ikke turt ennå :blush:

Er vel egentlig det som er greia her også. :hrm:

Endret av DemonFudge
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg orker å dra på flere forumtreff.

Skrevet (endret)

Hmm, er mann selv...men jeg elsker jenter\damer :love:

Og jeg mer person-person enn puppe-person...så om personen hadde stått naken og lagd mat så hadde det ikke gjort meg noe....

:!: :!: :!:

Demon: Da får vi prøve og få til slik at vi 2 kommer ihvertfall da :thumbup:

Har alltid hatt lyst, men det er det og gjøre det da :hrm:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet (endret)

haha hvem var det som dukka opp da b-real?

Jeg og Crash.

Snakka noe med Jobzone/Manpower ang lagerjobb, forresten?
Ikke kommet meg så langt enda, det står på planen for morgendagen. Ikke hatt penger til toget ifra Ås/Ski en gang men siden jeg vant pokerturneringen så har jeg plutselig litt å rutte med. Gå ifra Åŝ/Ski og tilbake er ikke akkurat så fantastisk artig at det gjør noe egentlig :( Endret av b-real
Skrevet (endret)

Skulle hatt en sykkel, du. :wee:

Du får si ifra, jeg har et greit forhold til de på Jobzone, så kan snakke med de om du vil.

Edit: Kos deg, Lemom!

Ahhh, Oblivion ja. Det frister litt.

Endret av DemonFudge
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...