Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Studere, ny jobb, eller? Vil bare få en forandring i livet mitt, egentlig. Samt at det er greit å holde på med jakt, fiske, hundekjøring og slikt der oppe.
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Tøsa: endte ikke du opp med påbygg i ski(?) eller fagskole i gjøvik? DemonFudge: forandring er bra=)
WheelMan Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Wheelmann, trenger du noen å bo med? Jeg mangler nemlig noen -.- Jeg sitter i samme situasjon. Trolig 2 rom til overs i leiligheten jeg ser på
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hadde vært awesome. Eller oppskrift på katastrofe. Mange vennskap som har ryki av at man skal leie sammen.
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Viktig å lage avtaler på forhånd hvertfall
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 (endret) TinaM lager mat og støvsuger mens Wheelie kjøper pils. Deal! Edit: Nå vet jeg ikke hvor flink TinaM er på matfronten, men satser på at det blir greit nok. Endret 25. april 2010 av DemonFudge
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Teorietisk sett: Er det fyllekjøring om man har elektrisk rullestol og drikker?
b-real Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hadde vært awesome. Eller oppskrift på katastrofe. Mange vennskap som har ryki av at man skal leie sammen. Det er så avhengi av personene som flytter sammen, men ja, av og til går det galt, men det er mange som finner venner for livet også, men noe må man velge å satse på her i livet ellers så er man på stedet hvil Hmm.. Vurderer et avatarbytte Så lenge det er noe OP så skal du få lov.Jeg kan ikke bytte avatar, har prøvd i mange år men organ-klemmeren er meg uansett hvor mye jeg vrir og vender på det.
WheelMan Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 TinaM lager mat og støvsuger mens Wheelie kjøper pils. Deal! Edit: Nå vet jeg ikke hvor flink TinaM er på matfronten, men satser på at det blir greit nok. Jeg drikker ikke. Jeg tilbyr dog gratis bosted om noen lager mat og holder det rent. Det syns jeg er en grei deal. Teorietisk sett: Er det fyllekjøring om man har elektrisk rullestol og drikker? Ja. Manuell også.
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Lars: Ja, det vil jeg da tro. Pils on Wheels.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hvorfor i all verden begynte jeg å småskjelve over hele kroppen nå? Og det er ikke kaldt her heller, føles nesten som skikkelig fylleangt eller noe slikt.
L4r5 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Ja. Manuell også. Minn meg på å ta fra deg hjula om vi er på fylla.
b-real Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg tilbyr dog gratis bosted om noen lager mat og holder det rent. Det syns jeg er en grei deal.Hvor rent skal du ha det da?
Bytex Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg og bestekompisen min siden barndommen bodde sammen noen uker før jeg fikk meg egen jobb og leilighet her sørpå. Det holdt på å gå seriøst galt, han gikk nesten på veggene fordi han aldri hadde noe privatliv lengre. Så en mail-samtale han hadde med ei berte han kjenner mens han var på jobb..det var ikke positive greier Fikk heldigvis bo i 3. etasje i samme huset så vi reddet vennskapet vårt. Det var sånn at han ikke snakket til meg hele ettermiddagen, bare satt stille med PC'n og kommanderte meg vekk hvis jeg satt i veien.
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 TinaM lager mat og støvsuger mens Wheelie kjøper pils. Deal! Edit: Nå vet jeg ikke hvor flink TinaM er på matfronten, men satser på at det blir greit nok. Jeg drikker ikke. Jeg tilbyr dog gratis bosted om noen lager mat og holder det rent. Det syns jeg er en grei deal. Teorietisk sett: Er det fyllekjøring om man har elektrisk rullestol og drikker? Ja. Manuell også. Jeg kan lage mat, men er mindre glad i å vaske. Men for gratis bosted skulle det gåann. (kjæresten solgte mine vasketjenester for ikke mindre enn seks pils sist vi var på fylla. )
Slimda Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg leter faktisk etter leilighet i Oslo, også. Endret 25. april 2010 av Slimda
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hmm.. Vurderer et avatarbytte Så lenge det er noe OP så skal du få lov.Jeg kan ikke bytte avatar, har prøvd i mange år men organ-klemmeren er meg uansett hvor mye jeg vrir og vender på det. Har du begynt å se på OP igjen?
Anbefalte innlegg