Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff, da var flasken med Laphroaig tom.

Hva skal jeg prøve neste gang? Fins det noen side med mye whiskyannmeldelser?

Når man roper i skogen får man svar. Her er en fantastisk skotte som er oppe i 127 whiskey anmeldelser og tipsvideoer så langt.

http://www.whiskyreviews.blogspot.com/

Han gir tips om alt fra hvor mye vann som skal brukes i forskjellige typer til hva man ikke bør spraye leiligheta med før man smaker på whiskey, til rene reviews med score på slutten. Utrolig morsom dialekt å høre på i tillegg så er han veldig entusiastisk om whiskey.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg bare prøver å finne ut hvilken størrelse i BH jeg egentlig bør bruke. Det er seriøst ikke lett, altså. Føler meg veldig ubrukelig når det kommer til jenteting som det. Tror enkelte menn kan mer enn meg.

Gå til en ordentlig undertøysbutikk, de kan hjelpe deg.

Du er ikke alene om å føle deg ubrukelig på en del jenteting.

Har sjekket en del guider på nett, og funnet ut hvordan BH-er egentlig skal sitte. Man skal visst ikke trenge å stramme stroppene (mine gled opp selv etter dette), og man skal kun få plass til tre fingre eller en liten hånd heller noe. Også skal den sitte litt lenger ned, og ikke skli opp.

Fant også ut at hvis jeg går ned til 65, kan jeg bruke B eller C cup. Det har jeg ikke noe imot.

Skole i morgen? Sukk..

Skrevet

Det er egentlig rart at homofile menn har mye mere peiling på BH enn damer selv har..ser jo han superfemi homsen på det engelske programmet som forteller damene at 80% velger feil BH og hjelper dem med å finne riktig type.

Skrevet

Jeg har jo faktisk veldig lite peiling på mange jenteting generelt da. Jeg kan sminke meg veldig basic, men ikke noe mer enn det, egentlig. Ikke sitter jeg med speil for å kjenne fitta ut og inn heller. Som mange tydeligvis anbefaler.

Skrevet

Ah ... Herlig dag. Vi fikk endelig tatt oppvasken som har stått i over to uker og bygd seg opp (vi har ikke vært mye hjemme), vasket kjøkkenet generelt, koste oss med kort og øl og stakk en tur på butikken hvor jeg klarte å svi 475 kr på småting. o_O

Skrevet

Ah ... Herlig dag. Vi fikk endelig tatt oppvasken som har stått i over to uker og bygd seg opp (vi har ikke vært mye hjemme), vasket kjøkkenet generelt, koste oss med kort og øl og stakk en tur på butikken hvor jeg klarte å svi 475 kr på småting. o_O

To uker?! Ja, da er det godt å bli ferdig tenker jeg. Min buldra seg opp etter 4 dager, og jeg tok den i dag jeg og. Digg.

Kittycat : Se på trinny og susannah! der fant jeg ut hva jeg skulle kjøpe til dama mi av undertøy, og det passa visst som bare faen.

Skrevet (endret)

Enig! Det har ikke helt gått opp for meg enda.

Jeg har ikke ord. Det er ufattelig trist. :(

"Savnevise" oppsummerer det hele ganske bra.

"Hvem har tatt min beste venn, hvor er Ludvigsen? Kommer han til meg igjen, kommer Ludvigsen? Nå er jeg alene her, hvorfor er jeg det?"

Endret av Datasmurf
Skrevet

Neiiiii! Ikke Ludvigsen!!! ;( Det jeg sier..62-åringer skal ikke springe maraton.

Når ble bedriftsorienteringsløp maraton? Tror ikke akkurat det var det som tok knekken på han.. Synes det er fint at eldre trimmer jeg.

Skrevet (endret)

Ang. det å bruke speil og lære seg å kjenne fitten sin er jo det et tips for jenter som sliter med å få orgasme sammen med kjæresten/elskeren. Hvis du lærer deg hvor det er godt at du tar så er det som oftest godt hvis du lar andre ta der og. Dessuten tror jeg ikke det er en "jenteting" mer en "jeg liker sex"-ting. Vi er tross alt litt mer komplisert bygd opp nedentil enn guttene.

Edit: Bare en side for sen. Yessir.

Endret av Eplefe
Skrevet

Hvis orgasmer som varer lenge og sender deg inn i mini-blackouts er feilvare skal jeg aldri mer benytte meg av returrett, for å si det sånn.

Skrevet

Hvis orgasmer som varer lenge og sender deg inn i mini-blackouts er feilvare skal jeg aldri mer benytte meg av returrett, for å si det sånn.

Du aner ikke hva du går glipp av :whistle:

Inflasjon og sysselsetting?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...