Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2010/03/26/kjendis/paradise_hotel/tv/tv_3/reality-tv/11031082/

- Jeg håper at dette er glemt om ett år. Det burde ikke skjedd, men alt kan hende når man sover i samme seng, sier Fernandez til Seher.no.

Herregud. REALLY? you THINK? Du må være bra dum hvis du tror det blir glemt. Og det GÅR ANN å sove i samme seng uten å ha seg. Valget er ditt om du vil ha deg eller ikke. Det er ingen tvang. "Alt kan hende"...ja rly. *sigh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hamster! A Dentist! Hardcore! Steven Seagull! Warrior! This Rifle! In me, the fishmaster!

<3

misheard lyrics ! :D
Jeg og et par kompiser sang den på en Nightwish-konsert her i Oslo for et par år siden. :) Vi fikk noen rare blikk tilbake. :p
Skrevet

http://www.kjendis.no/2010/03/26/kjendis/paradise_hotel/tv/tv_3/reality-tv/11031082/

- Jeg håper at dette er glemt om ett år. Det burde ikke skjedd, men alt kan hende når man sover i samme seng, sier Fernandez til Seher.no.

Herregud. REALLY? you THINK? Du må være bra dum hvis du tror det blir glemt. Og det GÅR ANN å sove i samme seng uten å ha seg. Valget er ditt om du vil ha deg eller ikke. Det er ingen tvang. "Alt kan hende"...ja rly. *sigh*

Gleder meg til episoden. For hun virker som en digg jente. :D

Skrevet
Hamster! A Dentist! Hardcore! Steven Seagull! Warrior! This Rifle! In me, the fishmaster!

<3

misheard lyrics ! :D
Jeg og et par kompiser sang den på en Nightwish-konsert her i Oslo for et par år siden. :) Vi fikk noen rare blikk tilbake. :p

Gjorde det samme med noen sanger på konserten på Norway rock i sommer

Skrevet

Gleder meg til episoden. For hun virker som en digg jente. :D

Du er bare....trist.

Skrevet

Er ingen plikt å være med, så de tristeste må vel være deltakerne. Med oss seere som en god nr. 2. :p

Og nei, jeg har ikke brukt syre.

Skrevet

Halve Norge liker å se på andre mennesker ha sex på TV, og alle intrigene som følger med, og sluker Big Brother, Paradise Hotel og lignende rått. Jeg gjør det ikke. Jeg lærte da jeg var liten at bare fordi alle andre hopper utfor et stup trenger ikke jeg å være dum nok til å gjøre det.

Skrevet

Hvordan vil du da forsvare ditt valg av tidsfordriv? (Jeg holdt på å skrive underholdning, men det hadde vært å ta litt hardt i.)
Skrevet

Hvordan vil du da forsvare ditt valg av tidsfordriv? (Jeg holdt på å skrive underholdning, men det hadde vært å ta litt hardt i.)

Manipulerende. Avhengighetsskapende. Så er vel ikke så langt unna de syregreiene du snakket om. :p

Skrevet

Nå er det ferie. Hva skal folk finne på, sånn bortsett fra TG? :wee:

Jeg skal ha UT-lan med kompiser, feste litt, kanskje ta en tur til Sverige eller Fosen, og ellers bare ligge på senga og høre på musikk, samt lese tegneserier. :D

Skrevet

Fra vesten. Donald, Nemi, Tommy & Tigern, Billy, Stomperud, Zits etc.

Orker ikke lese manga når jeg er her. Vel, i og for seg så orker jeg aldri lese manga lenger i det hele tatt. Eller se animer. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...