Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Enn om jeg voldtar en kamel. Havner jeg på Wikipedia da?
TheKims Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Visste dere at en gjennomsnittlig norsk mann bæsjer med så sammenlagt høy kraft igjennom et år at han kunne ha drevet en bil som veier 500 kg? Tørr jeg spørre hvordan du vet dette? Er det av erfaring? Enn om jeg voldtar en kamel. Havner jeg på Wikipedia da? Tror menn i hvit frakk kommer å henter deg da
Datasmurf Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Jeg trenger en billig og liten ekstern hdd. Typ, kjapt.
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er mongohyper nå... Hadde det ikke vært mørkt og is rundt hele nabolaget hadde jeg sprunget det dobbelt.
Wiciwato Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Visste dere at en gjennomsnittlig norsk mann bæsjer med så sammenlagt høy kraft igjennom et år at han kunne ha drevet en bil som veier 500 kg? Tørr jeg spørre hvordan du vet dette? Er det av erfaring? Det var dessverre bare tull fra min komiske side. Men nå ble jeg faktisk interessert i hvor mye kraft som faktisk produseres over et helt år.
Mikkel™ Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Hahahahaha, dere burde lese intervjuet Hellfuck hadde med FHM i det siste bladet
Datasmurf Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Jeg er trett som faen. Gleder meg til klokka blir rundt midnatt, da skal jeg legge meg! Kan ikke legge meg nå mtp. at jeg ikke har noe laken eller lignende da det er til vask.
L4r5 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Hahahahaha, dere burde lese intervjuet Hellfuck hadde med FHM i det siste bladet Ikke faen om jeg gidder.
fargoth Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Nei. Bare slik at jeg presser til jeg blir rød, svetta renner og det kjennes ut som om min siste time er kommet til tider . Hardt å drite slik 3 ganger i uka Det er ikke helt heldig å ha det slik over lengre tid, hard avføring fører blant annet til en drastisk forhøyet risiko for å utvikle hemoroider. Om avføringsproblemet skylles en livsstilsfaktor kan en optimalisering av kostholdet gjøre mye, riktig fiberbalanse, tilstrekkelig med fett i kosten samt et høyt inntak av vann gjennom dagen vil være viktige faktorer som spiller inn på tarmfunksjonen. Et gammelt sjømannstriks er å legge to spiseskjeer med linfrø i et glass vann i et par minutter slik at de får løst seg opp og deretter helle i seg hele vidunderet. Da pleier det å bli fart på sakene i løpet av et par dager. Endret 25. mars 2010 av fargoth
Bytex Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Evt gjøre det enkelt, gå på apoteket og kjøpe ei flaske Sucralose. Cleans you out in hours. Måtte bruke det når jeg hadde forstoppelse en gang. Drikk en kork, og vips, du sitter på dass en time senere.
Aleks Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 www.stumbleupon.com er en veldig fin side om man kjeder seg
fargoth Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) [quote name=Wiciwato' date='25. mars 2010 - 20:37' (...) Men nå ble jeg faktisk interessert i hvor mye kraft som faktisk produseres over et helt år. - En person som går på do, produserer i løpet av ett år avføring som blir til gass tilsvarende 8 liter diesel, forteller Ole Jacob Johansen i Vann- og avløpsetaten i Oslo kommune. Det betyr en persons avføring gir drivstoff til 2 mils kjøring med en full rutebuss. Kilde Endret 25. mars 2010 av fargoth
L4r5 Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 www.stumbleupon.com er en veldig fin side om man kjeder seg Indeed. Stumbler as we speak.
Datasmurf Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Clannad og Bel Canto på full vreng, 8 uleste Donald-blad og snart et varmt og nytromlet laken. I kveld blir awesome!
Wiciwato Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 [quote name=Wiciwato' date='25. mars 2010 - 20:37' (...) Men nå ble jeg faktisk interessert i hvor mye kraft som faktisk produseres over et helt år. - En person som går på do, produserer i løpet av ett år avføring som blir til gass tilsvarende 8 liter diesel, forteller Ole Jacob Johansen i Vann- og avløpsetaten i Oslo kommune. Det betyr en persons avføring gir drivstoff til 2 mils kjøring med en full rutebuss. Kilde Haha, flottings!
Tanner Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 www.stumbleupon.com er en veldig fin side om man kjeder seg Skal prøves!
fargoth Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=2TBndcBjQFM Endret 25. mars 2010 av fargoth
Skjelvgråt Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Noen som husker hva han der fyren sa om han vant 50 millioner i lotto ? Var noe om lage bilmerke, også selge billige biler i Brasil også videre, så kjøpe seg opp i det amerikanske politiskesystemet som var ellers så korrupt. Noen som husker denne geniale "teksten" ?
Anbefalte innlegg