Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Åååh, noe så deilig som å være ferdig med særemnet. Selv om det kjennes ut som om jeg skal kollapse av konsekvent søvnmangel de siste månedene, så vet jeg at i påsken kan jeg faktisk ha ferie og ikke "arbeide hjemme"-dager. Deilig, deilig, DEILIG!

Edit: Også var det deilig at hun 80-talls "Jeg er så røff og går med skinnjakke og har sideskill"-jenten på VG2 stirret åpenbart misunnelig på hanekammen min i lunsjen. :wee:

Endret av Eplefe
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det bare meg, eller virker det som om det er meningen at skoleelever skal fryse seg ihjel i klasserommene? Kanskje kulden skal bidra til at de konsentrerer seg bedre? :p Seriøst, det hadde ikke skadet å skru på varmen en gang iblant når det er iskaldt ute.

Endret av Therawyn
Skrevet

Nokon som er opne for fyll i Stavanger i dag? Fekk plutseleg dritlyst å drikke meg full midt i veka, berre fordi eg kan...

har ekkelt erfaring med stavanger folk (studerte med en), så nei, vil ikke vil ikke vil ikke. Frekke jävlar! :mrgreen:

Får helt noja når jeg hører stavanger dialekt :p blir helt uggen

Skrevet

Aww, Leftfield da ... :/

Sikker på at vedkommende ikke var fra Sandnes? :p

Meph, hadde jeg vært hjemme og ikke soddspannet, hadde jeg glatt vært med ut! :D

Og da gjenstår kun å vaske speilet, do og servant på badet. Alt annet er gjort og det er en time igjen til jeg hadde planlagt å være ferdig. w00t! :D

Skrevet

Aww, Leftfield da ... :/

Sikker på at vedkommende ikke var fra Sandnes? :p

Helt sikker :p Prøver å hjernvaske meg om at ikke alle er sånn, men sliter med uggenhet når jeg hører stavanger dialekt. Jobber med det da :p

Skrevet (endret)

15026_10150163656155327_858570326_11768532_5906477_n.jpg

Suuulten!

Ewwwww! Takk for at du fikk meg til å miste matlysten. :p

Endret av Therawyn
Skrevet (endret)

Hva skal man si til ett kvinnfolk som er helt kokko?

Man sier KOKO! til de selvsagt.

Brannalamren gikk akkuratt på skolen min, fett.

Artig avatar :)

Meh, blir gal av den reklamen på toppen..
En av de virkelig irriterende tingene men det er ikke så rart når Edda Media har mistet omtrent +200millioner i reklameinntekter at vi på forumet blir rammet. Egentlig rart at vi ikke har blitt rammet mer en det vi har.

Fikk vite at jeg har ca. 30sider å skrive i oppgaver til påsken. Jeg er fucked.
Til påsken eller i påsken? Og hva er det du skal skrive om?

Nope, ingen jobb foreløpig.

Mistet attføringen i tillegg 18 februar, så jeg lever på luft og kjærlighet for tiden.

Prøver å søke alt mulig fra NAV, noe må man da ha krav på å få.

Å danse med NAV er vist en utfordring så jeg misunner deg virkelig ikke.

Hvor i landet er det du egentlig bor? o.O

Lucky ... Det er tragisk for meg. Jeg må enten leie et lager eller betale full pris for å få bo her i sommer uten at jeg skal bo her, jeg bare trenger et sted å oppbevare stæsjet mitt siden jeg ikke har plass hjemme.

Du kan jo kanskje brenne noen av de bøkene dine så får du plass hjemme på gutterommet.

Er det bare meg, eller virker det som om det er meningen at skoleelever skal fryse seg ihjel i klasserommene? Kanskje kulden skal bidra til at de konsentrerer seg bedre? :p Seriøst, det hadde ikke skadet å skru på varmen en gang iblant når det er iskaldt ute.
Iskaldt? Ligger ikke temperaturen sånn ca på plussgrader i vårt langstrakte land?

is that Bacon ?
Selvsagt. Ingenting er så godt som Bacon.

Eller, jo vent...det må være kantarell :p

Ewwwww! Takk for at du fikk meg til å miste matlysten. :p
LIKER MAN IKKE BACON?

outrage.jpg

Endret av b-real
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...