Deadringer Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 "Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter) 10 039" :'D Mao har du, ida og jeg nesten 30k sammenlagt. Skal vi endelig gjennomføre fylleplanene våre?
j-- Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 (endret) Det ser ihvertfall realistisk ut, Eivind. Litt skakkjørt økonomisk for tia, men ordner seg nok snart! How.I.Met.Your.Mother.S05E18.720p.HDTV.x264-CTU =D Btw, er blitt babyface igjen for første gang på lang tid. Dette er rart! Endret 23. mars 2010 av clvñ
Deadringer Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Btw, er blitt babyface igjen for første gang på lang tid. Dette er rart! Jeg vurderer sterkt å barbere hele fjeset, bare for å se hvordan jeg ser ut uten noe skjegg. Et eller annet må jo ha skjedd på 5år.
b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Jeg får 1200 igjen. Ikke så mye. Men alt er bedre enn restskatt. Alt er bedre en baksmell.Mamma var så forbannet her et år at hun gikk ned til likingskontoret og spurte surt hun dama bak skranken om hun sto oppført på baksmell hvert eneste år. Jeg veit jeg har sagt at jeg skal holde meg unna denne lapskaustråden som består av aids, downs og fire hyggelige personer, men i kveld gjør jeg et unntak.Unnskyld meg men Dette var vel en bedre innspilling egentlig. http://www.youtube.com/watch?v=9eebvS5NIxQ
j-- Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Btw, er blitt babyface igjen for første gang på lang tid. Dette er rart! Jeg vurderer sterkt å barbere hele fjeset, bare for å se hvordan jeg ser ut uten noe skjegg. Et eller annet må jo ha skjedd på 5år. Gjør det! Så slipper jeg å se ut som en babyrumpe aleine 8D Biril: Grunnen til at jeg trakk meg ut av tråden var at forholdet mellom idioter/fjortisser og oppegående mennsker ble for skjev. Tråden ga meg ingenting lenger, den tok kun tid jeg kunne bruke til andre ting. Jeg står fortsatt for det.
Deadringer Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Gjør det! Så slipper jeg å se ut som en babyrumpe aleine 8D Står mellom å ha det slik det er nå, ta alt, eller spare til et heftig helskjegg. Fikk riktignok beskjed om at varigheten på forholdet mest trolig ville reduseres heftig om jeg anlegger helskjegg, så trur jeg skal revurdere den der. I r bitchwhipped. :---(
j-- Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Står mellom å ha det slik det er nå, ta alt, eller spare til et heftig helskjegg. Fikk riktignok beskjed om at varigheten på forholdet mest trolig ville reduseres heftig om jeg anlegger helskjegg, så trur jeg skal revurdere den der. I r bitchwhipped. :---( Ikke noe tvil om hvem som har utovertiss i deres forhold ;D Nei, ta alt. Om så ikke for annet enn å faktisk ha gjort det, og sett hvordan det så ut.
Snublefot Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Fast jente å tafse på eller helskjegg. Jeg skjønner egentlig valget.
Deadringer Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Ikke noe tvil om hvem som har utovertiss i deres forhold ;D I fucking hate you :--( Nei, ta alt. Om så ikke for annet enn å faktisk ha gjort det, og sett hvordan det så ut. Jeg er usikker på hvor populært det ville være også. Får eventuelt ta det neste gang jeg skal på en lengre skautur slik at fjeset er hårete innen jeg er tilbake. Tryggeste valget. Fast jente å tafse på eller helskjegg. Jeg skjønner egentlig valget. Nå regner jeg med at hun ikke var 100% seriøs da det ble sagt, men er det verdt å ta sjansen? Skeptisk.
b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 We all do. http://www.youtube.com/watch?v=MzXkPQJOexU
TheKims Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 For en fantastisk film Avatar var. Neste på planen er Menn som stirrer på geiter du verden for en tittel.
b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Ikke forvent for mye av Menn som stirrer på geiter. Traileren er artigere en selve filmen :\
Deadringer Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 (endret) 1. Avatar suger. 2. Menn som stirrer på geiter er bare weird. Ok underholdning, men langt ifra kvalitet. edit: Traileren er artigere en selve filmen :\ Word! Endret 23. mars 2010 av Nyhus
TheKims Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Ok. Tror jeg skipper geite filmen i dag da. Får se om jeg ikke har noe på den eksterne disken som ikke er sett enda.
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Og for en god dag det allerede er! Idag skal jeg se WW2 filmer og starter med saving private Ryan. Btw: Chrome :love:
Llandari Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Bah, jeg har glemt å si opp abonnementet mitt på snø ser det ut til Men jeg fikk igjen 6800,- på skatten da
Anbefalte innlegg