Br0dskive Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Da var morgenkakaoen drukket og nettavisene lest Da kan dagen begynne!
Br0dskive Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Ååh jeg har mange episoder jeg enda ikke har sett Elsker den serien! It's Legen.. Wait for it!.... Dary!!
Slimda Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Kan ikke du bare logge deg inn på PCene deres og aktivere mikrofonen over nettverk, slik du hører/ser hva som foregår på enhver PC? Har ikke muligheten for å gjøre det, det ble prøvd noe lignende for noen år siden her, og da satte visst datatilsynet foten kraftig ned. Men det var før jeg begynte å jobbe her, så mulig det bare er en myte som går her på IT-avdelinga. Var en skole som gjorde det i USA. De overvåket elevene sine både på skolen og hjemme, i et helt år. De kunne når som helst logge seg inn på PCen og se hva webcammet viste.
Aleks Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 I fjor så begynte webcammen min plutselig å lyse Jeg tok å teipa over cammen da^^
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Lemon har bursdag, men hu sitter i et fly akkurat nå
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Lemon har bursdag, men hu sitter i et fly akkurat nå Takk for meningsløs info
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Hvorfor sitter Lemon på et fly? Afrikatur
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Jasså? Trodde ikke Lemon var så krigersk av seg. Den der kan vel ikke være ekte oO Real pirates xD
Aleks Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Hvorfor sitter Lemon på et fly? Fordi flyprisene er så sure.
Slimda Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Jeg hogg opp PC'n i går. Og 12 Mb RAM skrenset på innerski ut parallell- porten og tok med seg en storfavn uløselige men daglige problemer, mens skriver'n stod der som ei ku og tygde TrueType- fonter og gulpet feilmeldinger oppi LCD-display'et mens 80 grams miljøpapir og fargetoner gjødsla seg ut av kjøleribbene. Jeg hogg opp PC'n i går. PCMCIA slot'en spyttet ut svarteper, kortstokken og det halve kongeriket og lot SCSI-driverne drive veggimellom i CD-rom'et. Jeg hogg opp PC'n i går. Config.sys'n rullet seg sammen i musa og forsvant i hvit redsel opp sin egen autoexec.bat. Av DOS har du kommet, i dass skal du gå, og som MAC skal du igjen oppstå. Jeg hogg opp PC'n i går. Og 486-prossessoren tok til vettet og flagret ut seriell-porten og tok VESA loka-busen til Modem Bad, mens køen av omskolerte støvsugerselgere tok med seg motivasjonskursene, PC-brosjyrene og salgsargumentene sine og dro etetr. Jeg hogg opp PC'n i går. Programvarepakkene som hadde ést til de ble ubrukelige, og eksplodert i selvskryt, lå der som dårlige vitsebøker, og det 20.århundres største bløff tok med seg alle løftene sine om produktivi- tetsøkning og snek seg rødmende ut i natta. Jeg hogg opp PC'n i går. Jeg hogg opp PC'n i går. Øystein Sunde er episk.
WheelMan Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Jaa.. Øystein Sunde er konge! Har spottet han flere ganger på den lokale Rema 1000 på sommeren, da han har hytte i nærheten. Han kjører en liten grønn MG, den er så søt!
MrLeftfield Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hvorfor sitter Lemon på et fly? fordi det er lengre til London enn å fly edit: Wheelman, seriøst. Herregud jeg elsker den katta Beste fjeset ever. Endret 18. mars 2010 av MrLeftfield
Anbefalte innlegg