Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Go for it, smurf! Men sørg for at det blir Lene Alexandra eller noe.
TheKims Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Slåss gjerne for ho jeg. Har litt sansen for brunetter, mulig det er derfor jeg aldri har vært i lag med en blondine. Virker som om ho har litt bein i nesen i tillegg å det liker jeg. Tror jeg må flytte til bodø å begynne på skolen hvor hun går
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sjur, kvinnfolksmaken din penser til hu gamle lespa i den rare serien på NRK. Ikke rart du ikke kan skille virkeligheten
Eplefe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jeg lover å gjøre det hvis du dreper noen og advokaten din skylder på WoW, Sjur.
NikkaYoichi Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jeg lover å gjøre det hvis du dreper noen og advokaten din skylder på WoW, Sjur. Eplebitch!
Wiciwato Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ah, du tenker på Octapodi og slikt? Ja, f.eks. Kan du noe om dette? Vi hadde besøk på VGS i høst av noen 3D folk og slikt, men jeg vet ikke hvordan jeg lager det, dog, jeg lærer meg 3D modeling nå Hvordan det? Tenkte det hadde vært litt kult å prøve. Går selv på Media, men der lærer vi selvfølgelig ingenting annet enn det enkleste av det enkleste.
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Nei, men i helvete! WTF?! http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/article1176289.ece Go for it, smurf! Men sørg for at det blir Lene Alexandra eller noe. Will do. Kan gjerne ta Christer Falch når jeg først er i gang. nå går du vel litt langt her. Neida. Sjur, kvinnfolksmaken din penser til hu gamle lespa i den rare serien på NRK. Ikke rart du ikke kan skille virkeligheten Klart jeg kan, jeg klarer helt fint å skille mellom deres verden og min verden. Samt de to verdenene og WoW. Og drømmene mine. Etc. Jeg lover å gjøre det hvis du dreper noen og advokaten din skylder på WoW, Sjur. Awesome!
Catkin Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Sjur: Jeg har ikke blå øyne, og jeg liker ikke hardt arbeid. Liker du meg litt likevel? Q.Q Jeg har ugler også! Men helt seriøst. Det er et eller annet ved stemmen hennes som irriterer meg. Og kroppen hennes var kjedelig. Endret 17. mars 2010 av KittyCat
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Yeah. Du er en Ida. Du stiller i egen klasse. Atpåtil er du /cake, og det er også interessant. Samt hawt rpp-chick. Alt for mange klasser. Skjønt, du er ikke alene om å gå inn i de klassene. Vel. Ida-klassen, /cake og rpp-chick that is.
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sjur: Jeg har ikke blå øyne, og jeg liker ikke hardt arbeid. Liker du meg litt likevel? Q.Q Jeg har ugler også! Men helt seriøst. Det er et eller annet ved stemmen hennes som irriterer meg. Og kroppen hennes var kjedelig. BEND OVER AND RECIEVE THE SPANKING!
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 I think i`m in luve http://www.youtube.com/watch?v=vrEtBSvfu_4 Herregud for et søtt ansikt ho har, i tillegg den mest behagelige stemmen jeg har hørt noen gang. Det samme tenkte jeg da jeg leste om henne i avisa for lenge siden. Jeg bare: "Ya hawt bitch, Id hit you!" 1+ Hu er ganske pen
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Så ... Om jeg sprenger Steinkjer, kommer dere og ser på?
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sjur du har awesome tits. Ta på deg kjolen og tjen penger før jeg banker deg helseløs igjen. Så awesome er steinkjer
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har ikke awesome manboobs, kjolen er fortsatt på hylla og siden når har du banket meg helseløs? Even, smaken er som baken.
NikkaYoichi Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Even, smaken er som baken. Dude, Ida er awesome - det er rett og slett ikke noe å diskutere, teitingen.
Anbefalte innlegg