Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Usikkert. Tror desverre ikke det går :/ Mor som kjører, og søstra mi skulle visst være med så mor slapp å kjøre hele den "lange" veien hjem igjen alene og kjede livet av seg Jeg tror også det blir litt liten plass siden jeg skal ha med stol og. Men jeg skal gi deg beskjed om det blir plass Tenkte vi skulle prøve å legge alt jeg skal ha med i bilen til uka, så vi vet sånn ca hvor stor plass det er Er ingen krise, har i verste fall plass oppover hos med en kamerat, selv om det blir jekla trangt.
Eplefe Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg jobber med presentasjonen vår om frelsesarmeen, norskprosjekt, historiefremføring og særemne samtidig. Alt skal være ferdig før påsken. Jeg kommer til å ha blødende magesår på fredag.
Datasmurf Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Da sitter man på forelesning. Valgte "festivalfaget" over metodeseminar. Mer interessant, mindre nyttig (les; kun nyttig for studiepoeng). Fantastisk! Utvikling av kreative næringer <3
Kverulantus Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Not quite yet. Nettopp vært i dusjen jooooo D=
tsghost Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Usikkert. Tror desverre ikke det går :/ Mor som kjører, og søstra mi skulle visst være med så mor slapp å kjøre hele den "lange" veien hjem igjen alene og kjede livet av seg Jeg tror også det blir litt liten plass siden jeg skal ha med stol og. Men jeg skal gi deg beskjed om det blir plass Tenkte vi skulle prøve å legge alt jeg skal ha med i bilen til uka, så vi vet sånn ca hvor stor plass det er Er ingen krise, har i verste fall plass oppover hos med en kamerat, selv om det blir jekla trangt. Vet hvordan det er Satt med en 19" CRT skjerm i fanget og en stasjonær pc mellom beina for 3 år siden (en kompis om ikke var heeelt oppdatert på data-fronten)
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hah. Denne var litt fengende: http://wonderfl.net/code/d0dcc2f2d0f8012e42785ef71dab7da2abd5453d/fullscreen Sigh. Ut å måke løs bilen om en liten halvtime. Også forrige uke som det var så snøfritt og fint. =/ Endret 15. mars 2010 av Slettet-77do0b
b-real Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 http://o-loken.blogs...3/timelaps.html detta har jeg brukt de siste ukene på å lage. lulz Du er flink må jeg si.Jeg kranglet meg til å få tilgang på alt av porter osv i går så nå sitter jeg endelig på et helt åpent nett. Hjelper å restarte routeren og så sier man noe ala "oi...trenger man passord for å få koblet seg opp på telenor sitt ADSL-nett? Det viste jeg ikke,det hadde jeg helt glemt jeg gitt " Snø/is måking er så kos. Brukte en time eller to på måking i går, ble en del fjernet så slipper man hunder springer løpsk for å komme seg til naboens hund som har løpetid.
Shikaru Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 skulle gjerne hatt tilgang til alle portene sjøl, men det skjer neppe
Romis Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Netopp ferdig med heldagsprøve i Nynorsk. Skrev 5 sider. Noen som kan applaudere meg?
b-real Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 skulle gjerne hatt tilgang til alle portene sjøl, men det skjer neppe Aldri si aldri. Iallefall kvitt det mest irriterende problemet og det er MSN tilkobling via HTTP noe som fungere rææææva for å si det mildt Netopp ferdig med heldagsprøve i Nynorsk. Skrev 5 sider. Noen som kan applaudere meg?
Mephistopheles Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 *Klapper for Romis, medan eg slit med å samla motivasjon til eige skulearbeid.*
Perrern Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Netopp ferdig med heldagsprøve i Nynorsk. Skrev 5 sider. Noen som kan applaudere meg? *Stående applaus* *Plystring* whoo! *Plystring* *Stående applaus*
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Og samtidig har PC'n din sluttet seg til et par botnets som sender ut spam og virus til hele Norge/verden, og du får plutselig besøk av noen svarte biler som lurer på hvorfor du er med på å kræsje Pentagon sin mainframe.
Anbefalte innlegg