Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alt for mye klær, men i fjor kastet jeg faktisk store deler av den gamle garderoben. Ca. 30k i klær som gikk til fretex eller i bosset. Jeg har forøvrig og brukt over 10k på sminke siden jeg begynte å bruke stoffet.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

kjøper kanskje klær 2 ganger i året :p

Det er snittet mitt også. Sliter noe jævlig når jeg skal handle klær at jeg blir uvel inne på klesbutikker. Frykten for at det kommer et rasshøl av et kvinnemenneske som skal tvinge på meg noe jeg ikke vil ha og prakke på meg ekstra unødvendig drit er der kontinuerlig. Selv om jeg aldri lar meg lure.

Føler meg utrolig eksponert inne på klesbutikker, derfor tar det gjernest en måned å manne meg opp nok til å løpe inn på en butikk og ut igjen med ei bukse.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Er ikke snakk om å være motefokusert, er snakk om å være stilinteressert og ikke ville se ut som en dass.

Derfor jeg bruker mer enn hva muligens andre ville brukt på klær. Jeg er ikke særlig interessert i mote, men jeg liker å ikke se ut som en dass.

Burde vel forsåvidt også nevnes at det ikke er 4000 hver eneste måned, noen ganger er det mer, og noen ganger er det mindre, avhengig av hva jeg føler jeg trenger.

Skrevet

kjøper kanskje klær 2 ganger i året :p

Det er snittet mitt også. Sliter noe jævlig når jeg skal handle klær at jeg blir uvel inne på klesbutikker. Frykten for at det kommer et rasshøl av et kvinnemenneske som skal tvinge på meg noe jeg ikke vil ha og prakke på meg ekstra unødvendig drit er der kontinuerlig. Selv om jeg aldri lar meg lure.

Føler meg utrolig eksponert inne på klesbutikker, derfor tar det gjernest en måned å manne meg opp nok til å løpe inn på en butikk og ut igjen med ei bukse.

er grusomt! men når jeg først bestemmer meg for å handle masse klær går jeg inn i butikken og finner et kvinnemenneske og sier: Hei jeg har 4000kr skal ha: *ramse opp masse ting* finn det til meg i str: *diverse*

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg klarer fint å se ut som en dass selv om jeg skulle ha brukt fler titalls tusen kroner på klær :p

...

wtf.. Google er innom kaféen. :hmm: De overvåker oss!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg klarer fint å ikke se ut som en dass uten å bruke mangfoldige titusener pr. år på klær. Handler bare om å handle det rette.

Og her er en tilbake til hva en definerer som pent og ikke, noe som vil variere fra person til person.

Uansett, jeg jeg gidder ikke å snakke mer om det, det viktigste er jo at en er fornøyd med hvordan en selv ser ut.

Skrevet

Han skulle vel ikke trenge å forsvare det.

Det var et voksenuttrykk - jeg beklager det, lille venn. Jeg mente selvsagt som å forsvare økonomisk, som i å i det hele tatt ha råd til det.

Skrevet

Flotters!

Drar på skolen i tide for en gangs skyld, men gidder ikke møte opp til forelesninga. Sitter heller på mac-laben sammen med en kompis og spiser frokost og surfer. :p

Skrevet

Flotters!

Drar på skolen i tide for en gangs skyld, men gidder ikke møte opp til forelesninga. Sitter heller på mac-laben sammen med en kompis og spiser frokost og surfer. :p

slacker 4 lyfe !!!111

Skrevet

heh takk. den er litt for mørk på slutten, men ellers er jeg ca fornøyd med den.

nesten kulere at lærern jeg har nå har jobba med character design på samurai jack, dexters laboratorium and power puff :p

Skrevet

Han skulle vel ikke trenge å forsvare det.

Det var et voksenuttrykk - jeg beklager det, lille venn. Jeg mente selvsagt som å forsvare økonomisk, som i å i det hele tatt ha råd til det.

Jeg velger å ignorere hersketeknikken din.

Jeg vil heller fortsette på diktet mitt i fred og ro.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...