Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Noen andre som opplever at Youtube er uuuuuutrolig treig?

nei.

Skrevet

Mattelærerene mine var heldigvis unntak de og, men samtidig så sank interessen min for faget jevnt fra niende klasse og utover. Karret meg til en treer i standpunkt på VGS. Dårligste karakteren jeg kommer til å ha på vitnemålet, og den jeg er stoltest av.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mattelæreren min jeg, føler at jeg lærer utrolig mye og gjør det egentlig ganske bra. Jeg var jo originalt ikke noe særlig god i matte en gang, så hun har gjort en kjempe jobb.

Skrevet (endret)

Hadde lett svidd av 250k på noen dyre restaurerte 70-80 talls vintagesynther hvis jeg hadde penga..han liker klær. So what.

Endret av Bytex
Skrevet

En restaurert Moog Modular 55, ARP 2600 og en Yamaha CS-80 + en Jupiter-8 hadde vel kommet rundt 250k brukt..hvis jeg klarte å finne alle, såklart.

Skrevet

Jeg bruker sjeldent eller aldri mer en 700 på et plagg med mindre det er en jakke, men det går fint an å være mann selv om man kjøper dyre klær. Hadde jeg vært millionær, hadde jeg spasert rundt med en flosshatt, dress og klokke til et par hundre tusen og en stokk med diamant omslag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...