b-real Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hva menes egentlig med å abonnere på en tråd? Uansett så venter jeg heller og ser om Favoritter blir fikset igjen. Og med det går Glimti til sengs med en god bok og kansje en nattacola. Snakkes kafefolkens. Mer sånn type email meg hvis det skjer noe i denne tråden-ish. fikk jo ingen medfølelse for hovedpersonen, og helt elendig oppbygning igjennom hele greia.og det var helt riktig, eplefe Hmm...guess your right..var kanskje litt tam, men jeg likte den iallefall. Nattmat er ganske digg. Middagsrester blir som ny. Så en fortreffelig film i dag, Cold Souls..Paul Giamatti er bare en utrolig sjarmerende fyr
Shikaru Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) hadde jeg hatt igjen no fra middagen hadde det jo helt klart blitt det nattmat er jo best! alltid mat igjen når jeg er hjemme hos mamma og pappa, så da tar jeg meg en godbit midt på natta om jeg føler for. her blir det som regel spist opp edit: da har jeg drikki opp teen min, så da tok jeg kvelden i stedenfor en matbit. god natt folkens! Endret 14. mars 2010 av Shikaru
b-real Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Gaaah...hadde det ikke vært for naboer så hadde jeg gaulet litt GNR her. Undrer på om jeg skal se en film eller ikke. Natt Shikaru, sweet dreams. Endret 14. mars 2010 av b-real
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Mulig den ble trukket fra markedet så fort en shop manager så det ferdige produktet og sa OH MY GOD LOOK WHAT JESUS IS DOING TO THOSE KIDS!!!111 Også faller han i krampegråt og tenker "That's just what the priest did to me in church school" Skulle jo tro de bryterne var mest populære blant katolikker, siden det alltid er dem som blir dratt frem i pedofil-skandaler. Endret 14. mars 2010 av Bytex
b-real Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hadde ikke vært en dum lysbryter nei. http://www.youtube.com/watch?v=kM8PVz8gUfA Probot <3
b-real Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 http://www.aftenposten.no/kul_und/article3563506.ece Var flink å synge hun her tøtta gitt.
kloningen Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Tja, men så ut som om hu var 30. Hun kan også trylle bort gitarer etter ca et minutt i hendene sine.
Datasmurf Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ah. Fantastisk fyll. Helt til vi dro på byen. Ja ja
fargoth Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Fant du noe?Nei, det har tydeligvis vert et par auksjoner av slike opp igjennom, men for øyeblikket ser det ikke ut til å være noen som selger dem. Det ser ut til at mange eldre i USA har slike på veggene sine, så de ble vel produsert for en god stund siden. Endret 14. mars 2010 av fargoth
Aleks Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Om en times tid skal jeg se The pick of destiny. Beste musikalen ever^^
Anbefalte innlegg