Natrich Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det var et forsøk på dårlig humor fra min side... La merke til det. Tror du glemte det, men jeg skal minne deg på det: LE!
Sameboe Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Det var et forsøk på dårlig humor fra min side... La merke til det. Tror du glemte det, men jeg skal minne deg på det: LE! "hahahaha"?
Datasmurf Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Mjo, mjo. Jeg holder meg til vodka og brus / saft / juice / cider jeg. Det får være så harry og fjortis som bare mulig, jeg synes det er absolutt kurant å drikke på fest. ^^ Får ikke kjøpt meg vodka, så den muligheten er utelukket for meg. Det er derfor man har eldre venner / søsken / foreldre?
Sameboe Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Mjo, mjo. Jeg holder meg til vodka og brus / saft / juice / cider jeg. Det får være så harry og fjortis som bare mulig, jeg synes det er absolutt kurant å drikke på fest. ^^ Får ikke kjøpt meg vodka, så den muligheten er utelukket for meg. Det er derfor man har eldre venner / søsken / foreldre? søsken er det kun Samebror (like gammel)mamma kjøper absolutt ikke, og gidder ikke mase på venner.
Sameboe Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Finnes jo vodka med attenårsgrense og. Eneste jeg kommer på er Kalinka 22 i farta.
Mikkel™ Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 jeg laga skikkelig wok med færskt grønt og stekte kyllingfilleèt :thumbsup:
After Dark Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Taco er alltid en slager på lørdager. Og så forsvinner jeg i boblebadet.
Qweeerty Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Snart taco. Spiste akkurat taco. Deiiiilig! Jeg og! Nå går resten av helgen til MW2, BC2, Diskusjon.no, Snus og Godteri!
Datasmurf Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Mjo, mjo. Jeg holder meg til vodka og brus / saft / juice / cider jeg. Det får være så harry og fjortis som bare mulig, jeg synes det er absolutt kurant å drikke på fest. ^^ Får ikke kjøpt meg vodka, så den muligheten er utelukket for meg. Det er derfor man har eldre venner / søsken / foreldre? søsken er det kun Samebror (like gammel)mamma kjøper absolutt ikke, og gidder ikke mase på venner. Ah ... Sucks. Mamma og pappa mente at det var bedre at jeg gav dem cash til å kjøpe polsprit til meg enn at jeg sku fly rundt å kjøpe hb fra randoms. Kan aldri vite hva som er i hb. Jeg var svært fornøyd med den ordninga. ^^
Qweeerty Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NUJUp8Wu500&feature=sub <3
Sameboe Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NUJUp8Wu500&feature=sub <3 Fy faen... Han var til grensen av skummel.
Qweeerty Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Jeg vil leve som han når jeg blir stor! Jobbe - Spille, drite i allt annet
Qweeerty Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 (endret) Aner ikke EDIT: Spiller MW2 på PC, jeg vil lære QuickScoping uten att det går utover min herlige K/D ratio, noen som vil hjelpe meg? Endret 13. mars 2010 av Viruskongen
Anbefalte innlegg