Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DnBNOR sine nettbanksider atm.

Vi beklager

Grunnet teknisk oppgradering er våre nettsider for tiden ikke tilgjengelig.

Vi forventer å være tilbake i normal drift senest lørdag 13 mars kl 18:00.

Nettbank Bedrift forventes å være tilbake i normal drift senest lørdag 21 november kl 22:00.

Ser ut som noen har glemt å endre den siste setningen der...

Skrevet

DnBNOR sine nettbanksider atm.

Vi beklager

Grunnet teknisk oppgradering er våre nettsider for tiden ikke tilgjengelig.

Vi forventer å være tilbake i normal drift senest lørdag 13 mars kl 18:00.

Nettbank Bedrift forventes å være tilbake i normal drift senest lørdag 21 november kl 22:00.

Ser ut som noen har glemt å endre den siste setningen der...

[irony] Kan jo hende det er fakta... [/irony]

Skrevet (endret)

trykker du på "Abonnér på dette emnet" knappen trur jeg den kommer i "mine innlegg" mappen

*edit* men annent en det trur jeg ikke du kan lenger.

Endret av alexbalibander
Skrevet

trykker du på "Abonnér på dette emnet" knappen trur jeg den kommer i "mine innlegg" mappen

*edit* men annent en det trur jeg ikke du kan lenger.

Savner de gode gamle tidene, jeg. Tiden der man kunne legge til sine favoritter uten å måtte skrive i posten "*mine inlegg!!!*". Litt tid tar det vel å få det inn i nytt skin ;) ..

Skrevet

God morgen! I dag blir det kalas, i dag er det 80-årslaget til min farmor. Det blir "bare" de nærmeste i familien, som tilsvarer omkring 50-60 stykker. Skal bli festlig. ;)

Skrevet

Idag bli det firemila! Har som formål og MINST gå 3.5 mil. Satser på 4/4.5 mil (på ski og delvis på tid) Har jeg regna rett kommer jeg til å bruke i overkant av 3 timer.

Skrevet

God morgen! I dag blir det kalas, i dag er det 80-årslaget til min farmor. Det blir "bare" de nærmeste i familien, som tilsvarer omkring 50-60 stykker. Skal bli festlig. ;)

"Bare" de nærmeste?!

Holy shait, det er 10 ganger mer enn hva familien min hadde samlet om det hadde vært bare de nærmeste.

Skrevet (endret)

"Bare" de nærmeste?!

Holy shait, det er 10 ganger mer enn hva familien min hadde samlet om det hadde vært bare de nærmeste.

Pappas familie er vanvittig stor, for å si det mildt. Sånn går det når farmor har 10 søsken og farfar 4 søsken. Det blir mange barn og barnebarn ut av det. Pappa har forøvrig 72 kusiner og fettere, men de kommer altså ikke. Nei, det blir søsknene til farmor (de som enda lever), hennes fem barn, 11 barnebarn og ørten oldebarn, i tillegg kommer også inngifte osv selvsagt. Kommer vel nok noen venner, men mesteparten er altså familie.

Endret av yvonne2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...