Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe galt med meg. Det er nemelig viktig at jeg får skjønnhetssøvnen min :)

Jeg går rundt helt i tåka hele dagen om jeg ikke får mer en 6 timers søvn. Jeg blir som en sliten stoner.

Skrevet (endret)

Rundt 5-6 pr. natt er vel det jeg har fått de siste 3-4 åra. Funker fint, men blir litt lite i lengden, så helgene blir dedikert til ganske mye soving, noe som igjen fører til hodepine hele dagen. Rart det der. :hmm:

Endret av The Prophet
Skrevet

Alle sånne "guides" sier at man ikke bør "ta igjen tapt søvn" i helgen selv om du bare sover 5-6 timer i ukedagene. Da er det helt bortkastet uansett fordi du blir utslitt av å sove for lenge.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Noen våken?

PS: Hvor bor jeg?

Skrevet

Er sannsyneligvis på siste ølen for kvelden. Det kommer en dag i morgen og. Natta kafefolkens.

Du er 14 år gammel. Du er ikke våryr, du er fjortis. De er yre hele tiden.

Javel.

Jeg er fjortis.

Husk nå at du må stå for dine egne meninger. Ikke bare gjør som andre sier. ;)

Jeg orker ikke å argumentere for hvorvidt jeg er en 'fjortis' eller ikke. Hvis folk har lyst til å kalle meg fjortis fordi jeg er i den aldersgruppen, go ahead.

Du trenger ikke å krangle heller, men du trenger ikke å stryke folk med fjærene om de sier noe om deg.

Men for al del, du bestemmer selv.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

God morgen ja. =)

Skrevet (endret)

Whoa :O I failed!

Van Halen, halEn.

Hva skulle jeg gjort uten deg til å passe på meg mikken? :love:

edit:

DET ER TIDLIG PÅ MORNINGEN OKEY! En liten leif er alt som trengs for å miste all selvrespekt :(

Endret av Nyhus
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Nyhus med morgengymnastikk med "Jump".

Klarte å karre meg opp et kvarter tidligere selv i dag for å smøre meg matpakke og få i meg frokost. Positivt overrasket over meg selv mpt. at jeg faktisk klarte å spise frokost. Frokostblanding er flotte saker.

Skrevet

God morgon! Var sikker på eg skulle i moldfest i dag, hadde teke fram sørgeklede og alt, men avreisa var ikkje før i morgon. Curses!

Nokon som har lyst å vera med på biblioteket, og løysa ein LØM-oppgåve for meg, mens eg opptrer som supervisor og drikk kaffi?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...