Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ja faen... Det var da det flyet med de fotballfolka kræsja eller noe. Skal liksom væres skikkelig tragisk, men faen heller. Det er FEMTI år siden. Kan vi ikke komme oss videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje et av tidenes største talentet døde i den ulykken. 8 stk om jeg ikke tar feil døde i den flyulykken.

Det er 50 år siden, og derfor bør de minnes.

Endret av DJ_Dark
Skrevet (endret)
Å ja faen... Det var da det flyet med de fotballfolka kræsja eller noe. Skal liksom væres skikkelig tragisk, men faen heller. Det er FEMTI år siden. Kan vi ikke komme oss videre?

Det var en gisselaksjon-greie?

Endret av Underpants
Skrevet

Fotballspillere, bah :p

Ikke verre.

Kunne vært verre, kunne vært flere musikere.

:tease:

Ja, så klart jeg tuller, det er trist at folk dør, selv folk som fotballspillere.

Skrevet

Hvorfor er alle sammen i sorg? Jeg er villig til å vedde på at halvparten av dem som har det der i nicket sitt ble født -lenge- etter det skjedde. oO I don't get it.

Skrevet
dere har ikke sansen for å respektere folk som fortjener det virkelig :realmad:

Hvor var de samme msn-nick greine 25.desember når det var femti år siden Stanley Vestal døde?

Eller 24. november når det var femti år siden Diego Rivera døde?

og 21. desember,?

Selv ikke den 21.september så jeg noen med lignende ting i nicket sitt? Og denne datoen burde vel vi nordmenn kjenne?

Skrevet

Poeng til deg Lars...

Men dessverre er det en slik verden vi lever i...

Hvor mange kan si at de husker Beslan-episoden? Jeg vil alltid huske den, i likhet med Rockness-ulykken, siden jeg bodde 150 meter fra ulykkesstedet... Forskjellige ting setter forskjellig inntrykk på folk...

Skrevet (endret)
Jeg sliter virkelig med datoer. Hva skjedde 21.12.?

Femti år siden denne karen døde. Jeg bare synes samebrors poeng om at respekt bør vises de som fortjener det er feil når man ikke gir den til alle som fortjener det. Var han mindre talentfull enn de fotballspillerne?

Endret av L4r5
Skrevet
dere har ikke sansen for å respektere folk som fortjener det virkelig :realmad:

Bare en fotballspiller. 8 down...XXXXXXXX to go :D

*le*

Oi..fattern styrer ordentlig opp til middag. Hvalkjøtt å greier.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...