Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri forstått hvorfor de ikke sender filmer på originalspråket, selv om de kanskje også er ment for mindre som vil ha det på norsk. var samma som skjedde når jeg sku se den nye disney filmen i forrige uke hjemme i norge. var ikkeno kino å se det på engelsk. alt gikk på norsk. heldigvis kommer det som regel på engelsk seinere :p

Tja du kan så si. Kunne sikkert ha dratt til Oslo å sett den men vil koste meg penger jeg ikke har på tog/buss

Ser fotball og funderer.

Er du grubler på?

http://www.youtube.com/watch?v=tOyYWVMvW94

Sitter å grubler til denne her jeg. Fikk veldig lyst til å se filmen der lydklippene kommer ifra.

Litt usikker på hva jeg vil med livet mitt og sånn der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du vil drikke dårlig, dyr vin og ta med deg hjem damer som ser dårlig ut i dagslys. Endret av L4r5
Skrevet

Du vil drikke dårlig, dyr vin og ta med deg hjem damer som ser dårlig ut i dagslys.

Nei nei, det er jo tydeligvis min greie jo...ikke ta det ifra meg da :(

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Oooh. Takk for at du minnet meg på den (Ugress - Trigger 22). Alt for lenge siden jeg har hørt på. Flere perler fra det albumet der. Blant annet Binary Code.

Kølingfinale straks også. =D

Skrevet

Lars, var du registrert på en photoshop side som senere endret navnet til kreativia?

Nope.

Nei nei, det er jo tydeligvis min greie jo...ikke ta det ifra meg da :(

Dere kan dele på godene?
Skrevet

Lars, var du registrert på en photoshop side som senere endret navnet til kreativia?

Nope.

Jeg kunne sverge på at jeg så den avataren der. :hmm:

Skrevet (endret)
Oooh. Takk for at du minnet meg på den (Ugress - Trigger 22). Alt for lenge siden jeg har hørt på. Flere perler fra det albumet der. Blant annet Binary Code.

Kølingfinale straks også. =D

Sant så sant.

Dere kan dele på godene?
Story of my life.

Får vel det da.

Endret av b-real
Skrevet
Jeg kunne sverge på at jeg så den avataren der. :hmm:

Jeg ser følgende muligheter:

1: Du husker feil.

2: Noen har rappet avataren min.

3: Det er bare en unge som likner.

4: Eksen min har tilfeldigvis uavhengig av meg valgt å bruke samme bildefil og samme utsnitt til en avatar.

5: Jeg er schitzofren og har en bruker der jeg ikke vet om.

Personlig tipper jeg det er nummer 1 eller 3.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
:hmm: Nei. Jeg tipper heller punkt nr 5.
Skrevet

Så å forstå. Men høres da ut som det er lang tid mellom besøkene med såpass kort avstand. Lever du et travelt liv?

Jeg synes ikke seks timer er spesielt kort avstand jeg men.. Men ja, jeg har jo et eget liv med fulltidsstudier og 50%-stilling ved siden av. Det er ikke bare å kaste seg på første buss til mine foreldre. Koster gjør det også.

Synes ikke det er lang avstand, men forstår de andre argumentene dine. Fint at du kan unne deg en helg hos dem nå da.

Skrevet (endret)

Synes ikke det er lang avstand, men forstår de andre argumentene dine. Fint at du kan unne deg en helg hos dem nå da.

Du må gjerne mene det, men 12 timer fram og tilbake synes jeg er mye for bare en helg. Det er jo de av oss som ikke har fri hver helg eller f.eks i ukedagene og synes det er kjedelig å kaste vekk 12 timer av dem på busstur. Ergo gjør jeg det ikke så ofte.

Endret av yvonne2
Skrevet

Det kommer jo ann på hvilke avstander og hvilke reiser du sammenligner dem med da. For å si det slik så er ikke seks timer på en buss det værste du kan gjøre. Men forstår at det virker mye. Og forstår absolutt at det blir for mye å gjøre ofte. Men du må da ha noe å gjøre på bussen. Du sitter vel ikke bare rett opp og ned? DET er å kaste bort seks timer... :!:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Da jeg bodde i Ålesund, helgependlet jeg hver helg hjem til familien. 6 timer hver vei fra jeg satte meg på bussen til jeg var hjemme i stua. Helgependlet i 4-5 måneder med enkelte helger da jeg var igjen. Dabbet litt av utover, men var hjemme minst én gang i måneden selv mot slutten.

Over til noe annet, så skal NRK virkelig ha det at de kan å lage stemningsfulle sportsreportasjer.

Skrevet

Hvorfor har en ikke stafett-gren i skøyter?

Det er jo det er det ikke? På en måte hvertfall. Husker ikke hva de kaller grenen, men så det på tv her om dagen. Hvert lag bytter på hvilke løpere som går. Og så dytter de i gang den neste løperen hver gang.
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hvorfor har en ikke stafett-gren i skøyter?

Ser ikke for meg at det skal være noe vanskeligere enn på kortbane når de dytter hverandre framover. :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...