After Dark Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Det eneste jeg gjør er å overføre filer til minnepinne + en fane i nettleseren er åpen. Likevel må jeg vente lang tid hver gang jeg legger den og opp. Det er mindre en 1gb som skal overføres og den har stått på i over en halvtime. JÆÆÆÆÆ BLIR LEIIIIIII! Og hvordan finner man ut antall poster i dnfk nå med retard forum? Du lærer tålmodighet etter hvert som du blir eldre...
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Nopros: Du finner statistikk for poster hvis du går ut her i kategorien, og så trykker du på antall svar. Endret 27. februar 2010 av Natrich
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Mmmm. To stk. ytrefilet, litt mykost, fløtepoteter og en sykt, sykt god soppstuing. Success!
Perrern Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Det hørtes utrolig godt ut, dog jeg er ikke så glad i soppstuing.
Bonna86 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Ingenting er som å bli vartet opp av sine foreldre med iskald cola, chips, sjokolade og Pondus. Hva er anledningen? Ikke noen spesiell, men siden jeg ikke bor i nærheten av dem (jeg bor i Kr.Sand og dem i Akershus) og ikke har sett dem siden 1. juledag er det jo klart det nok er litt stas at eneste barnet kommer på besøk for helgen.
Datasmurf Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Når klokka slår elleve slag, skal jeg legge meg!
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Når klokka slår elleve slag, skal jeg legge meg! *Stille klokka til 11.01* Endret 27. februar 2010 av Natrich
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=v0uerPJInU0 Har spesielt lyst på den i bakgrunnen der som har fått lagg i kjeven eller noe Jeg og vil ha den! Dumt spørsmål men: gøy eller nyttig? (nei det har ingenting med uglene å gjøre) Endret 27. februar 2010 av Slettet+5132
Perrern Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Huff nei, nå hopper jeg til køys. Vi prates i morgen folket.
After Dark Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Ingenting er som å bli vartet opp av sine foreldre med iskald cola, chips, sjokolade og Pondus. Hva er anledningen? Ikke noen spesiell, men siden jeg ikke bor i nærheten av dem (jeg bor i Kr.Sand og dem i Akershus) og ikke har sett dem siden 1. juledag er det jo klart det nok er litt stas at eneste barnet kommer på besøk for helgen. Så å forstå. Men høres da ut som det er lang tid mellom besøkene med såpass kort avstand. Lever du et travelt liv?
Shikaru Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Where the wild things are var en skikkelig fin film
Bonna86 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Så å forstå. Men høres da ut som det er lang tid mellom besøkene med såpass kort avstand. Lever du et travelt liv? Jeg synes ikke seks timer er spesielt kort avstand jeg men.. Men ja, jeg har jo et eget liv med fulltidsstudier og 50%-stilling ved siden av. Det er ikke bare å kaste seg på første buss til mine foreldre. Koster gjør det også. Endret 27. februar 2010 av yvonne2
b-real Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 God kveld, godtfolk! Hiiellu. Where the wild things are var en skikkelig fin film Jeg vil se den på kino men Ski kino har bestemt seg for å ikke sende den med orginal-språk så da ble det straks mye mer stress.
Shikaru Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 har aldri forstått hvorfor de ikke sender filmer på originalspråket, selv om de kanskje også er ment for mindre som vil ha det på norsk. var samma som skjedde når jeg sku se den nye disney filmen i forrige uke hjemme i norge. var ikkeno kino å se det på engelsk. alt gikk på norsk. heldigvis kommer det som regel på engelsk seinere
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Hva skjer 'a? Trakter kaffe og finner frem litt godteri Enn du?
b-real Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 har aldri forstått hvorfor de ikke sender filmer på originalspråket, selv om de kanskje også er ment for mindre som vil ha det på norsk. var samma som skjedde når jeg sku se den nye disney filmen i forrige uke hjemme i norge. var ikkeno kino å se det på engelsk. alt gikk på norsk. heldigvis kommer det som regel på engelsk seinere Tja du kan så si. Kunne sikkert ha dratt til Oslo å sett den men vil koste meg penger jeg ikke har på tog/buss Ser fotball og funderer. Er du grubler på? http://www.youtube.com/watch?v=tOyYWVMvW94 Sitter å grubler til denne her jeg. Fikk veldig lyst til å se filmen der lydklippene kommer ifra.
Romis Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Tok meg en høneblund, er tilbake nå. Hvordan går det?
Anbefalte innlegg