Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Tredje tekopp. Med honning så klart. Har bare noe dritt, japanesisk te her. Smaker dritt.
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 L4R5! DU KØDDE'KJE MED MI MAMMA, OG DA SKAL DU FLØGGU ME IKKJE KØDDE MED SHIKARU SI MAMMA HELLER!
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Nopros: Du gir meg 200kr så gir jeg deg 100, deal? Høres perfekt ut!
Latias Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Nopros: Du gir meg 200kr så gir jeg deg 100, deal? Jeg kan gi deg 1000, men da må jeg få igjen 500. Greit?
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 mora mi er veldig snill og hyggelig så syns du kan slutte nå lars. Veldig snill indeed. Alle mødrene du har hakket på og så har du ikke sagt noe om min enda? Er hennes milf-krefter for sterke for deg? Hva kan jeg si? Selv en kloakkrotte som meg har visse standarder. Så mora di har jeg holdt meg unna.
Shikaru Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 har no kinesisk te her som er veldig god faktisk
After Dark Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Israel og Palestina. Død over Ariel Sharon og R.I.P. Yassir Arafat!
Romis Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Nei, nå legger jeg meg, nå kan de komme utover det de andre sa og plante enda!
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Alle mødrene du har hakket på og så har du ikke sagt noe om min enda? Er hennes milf-krefter for sterke for deg? Hva kan jeg si? Selv en kloakkrotte som meg har visse standarder. Så mora di har jeg holdt meg unna. Koselig å høre Endret 26. februar 2010 av Nopros
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 "Oh, the cause of gauze. The Manuels have fondled many memories from my lap though each memory has its own lap and swimmers swim laps. Even swimmers have laps, however, and while in that condition many require a delicate gauze. I desire only this in my decrepitude, that I will have one more opportunity to serve as a gauze to my fellow man and that in that state of gauze can somehow disturb the world less often with my prickly fingers."
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 "Oh, the cause of gauze. The Manuels have fondled many memories from my lap though each memory has its own lap and swimmers swim laps. Even swimmers have laps, however, and while in that condition many require a delicate gauze. I desire only this in my decrepitude, that I will have one more opportunity to serve as a gauze to my fellow man and that in that state of gauze can somehow disturb the world less often with my prickly fingers." Lang tekst, orker ikke å lese.
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 "Oh, the cause of gauze. The Manuels have fondled many memories from my lap though each memory has its own lap and swimmers swim laps. Even swimmers have laps, however, and while in that condition many require a delicate gauze. I desire only this in my decrepitude, that I will have one more opportunity to serve as a gauze to my fellow man and that in that state of gauze can somehow disturb the world less often with my prickly fingers." Ja, du nevnte dette i stad. Ikke gadd jeg lese det da, og ikke gadd jeg lese det nå. Hva er det meningen det skal bety?
Romis Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Er du sikker på at kakkerlakker spiser like mye som lyse rotter uten hale?
SHHHKSHHHK Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 "Oh, the cause of gauze. The Manuels have fondled many memories from my lap though each memory has its own lap and swimmers swim laps. Even swimmers have laps, however, and while in that condition many require a delicate gauze. I desire only this in my decrepitude, that I will have one more opportunity to serve as a gauze to my fellow man and that in that state of gauze can somehow disturb the world less often with my prickly fingers." Ja, du nevnte dette i stad. Ikke gadd jeg lese det da, og ikke gadd jeg lese det nå. Hva er det meningen det skal bety? http://www.youtube.com/watch?v=fygRHBGufBA
Romis Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Det vet jeg, men spiser de like mye? En gammel venn fra militære fortalte meg det.
L4r5 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Kakkerlakker er smarte vesner. ... iforhold til mora di.
Datasmurf Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Ah, velbrukt dag. 7,5 timer med gaming <3
L4r5 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 "Oh, the cause of gauze. The Manuels have fondled many memories from my lap though each memory has its own lap and swimmers swim laps. Even swimmers have laps, however, and while in that condition many require a delicate gauze. I desire only this in my decrepitude, that I will have one more opportunity to serve as a gauze to my fellow man and that in that state of gauze can somehow disturb the world less often with my prickly fingers." Ja, du nevnte dette i stad. Ikke gadd jeg lese det da, og ikke gadd jeg lese det nå. Hva er det meningen det skal bety? http://www.youtube.com/watch?v=fygRHBGufBA Skjedde ikke at jeg gadd å følge med på den greia der.
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Kakkerlakker er smarte vesner. ... iforhold til mora di. http://trommelyd.no
Anbefalte innlegg